Despre retragerea Unicredit Bank de pe Facebook

Posted by

Pe finalul săptămânii trecute, UniCredit își anunța retragerea completă de pe canalele deținute pe Facebook. Aparent, decizia vine în urma scandalului Cambridge Analytica de anul trecut, cand Jean Pierre Mustier (Group Chief Executive Officer, UniCredit) a suspendat pe termen nedefinit orice formă de publicitate realizată prin intermediul platformei.

Două lucruri sunt de observat și comentat aici.

Este foarte posibil să mai vedem branduri mari care vor renunța la Facebook. Cumva, vechea teorie cu “acolo e cosumatorul, acolo trebuie sa fim și noi” poate să nu mai fie așa de valabilă în 2019, plus că se poate intra prin intermediul influencerilor care au deja profile și pagini imense. Cât o mai conta și asta.

Unicredit mai afirmă și că, pentru a asigura totuși un dialog privat și de calitate, vor investi în canale de comunicare proprii. Sincer, mă aștept să intestească și în tehnologie. Într-un 2019 în care serviciile financiare rapide sunt de găsit la tot pasul (Revolut, N24, George, Orange Money), dezvoltarea și comunicarea ar trebui să urmeze noile nevoi.

În maxim o generație nu va mai fi nimeni care să folosească o bancă așa cum știm noi astăzi (deja plătim cu ceasul), iar băncile au început să se cearnă de câțiva ani deja.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *