eMAG Marketplace: situație actuală și o lansare

Posted by

Astăzi a avut loc Sellers’ Day, un eveniment organizat din câte înțeleg de către eMAG pentru partenerii din Marketplace, ce a reunit peste 2.000 de companii la Sala Palatului. S-au vehiculat multe cifre, însă a fost lansată și eMAG Academy, platformă ce include 100 de tutoriale video (300 de ore de înregistrări), 130 de articole legate de funcționarea Marketplace, și o zonă extinsă de întrebări și răspunsuri menite să ajute sellerii să-și optimizeze procesele de business și să răspundă mai bine nevoilor clienților.

Printre cifrele vehiculate:
– Creștere de 52% pentru Marketplace eMAG România în 2018, față de 2017
– 9 milioane de produse vândute de sellerii eMAG în 2018, în creștere cu 68% față de 2017
– Numărul sellerilor din Marketplace s-a triplat în trei ani, ajungând la 16.350
– 50% dintre produsele vândute pe eMAG vin din Marketplace

În ultimii trei ani, eMAG a investit peste 12 milioane de euro în tehnologie și în dezvoltarea platformei Marketplace.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *