Lidl, pe versurile moldovenilor de la The Motans

Posted by

Cred că mai toată lumea a văzut / auzit spotul Lidl de 1.5 minute, eu am dat peste el în seara aceasta pe ProTV, înaintea emisiunii “Românii au talent”. Sub sloganul “Viața de familie nu e cum te aștepți. E mai tare. Convinge-te!” (landing page), manifestul Lidl despre momentele speciale pe care le trăim în familie împlinește 4 ani. Dacă ești curios, edițiile anterioare le poți găsi aici: 2016, 2017, 2018. #imiplace.

Melodia este semnată The Motans feat. Irina Rimes, se numește Poem, videoclipul a fost lansat pe 11 aprilie și a înregistrat peste 6.4 milioane de vizualizări. Povestea Lidle a fost publicată o săptămână mai târziu, pe 18 aprilie, și a depășit astăzi 1.2 milioane de vizualizări.

Acest articol poartă eticheta Îmi place, aceasta fiind o rubrică în cadrul căreia împărtășesc lucruri care se întâmplă în domeniile pe care le acoperă refresh.ro și îmi plac în mod deosebit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *