? Facebook Newsfeed Update, pentru publisheri

Posted by

În urmă cu o săptămână, Facebook a anunțat noi modificări în ceea ce privește informațiile care ajung în Newsfeed, modificări ce au ca obiectiv clar definit aducerea conversațiilor în centrul atenției și eliminarea din volumele mari de informație venită dinspre presă, ori branduri.

Găsiți toate detaliile în articolul ? Facebook 2018: “Making sure the time we all spend on Facebook is time well spent.” (Newsfeed Update).

Vineri, Facebook a anunțat încă un update major al Newsfeedului, update în urma căruia rețeaua socială vrea să se asigure că știrile care ajung la populație sunt ok, fără click bate, fake news, spam și altele din zona asta. Prin urmare, în ceea ce privește zona de publishing, Facebook își va apleca anul acesta atenția cu precădere asupra:

  • știrilor care aparțin publicațiilor marcate ca trustworthy.
  • stirilor pe care oamenii le găsesc informative
  • știrilor care sunt relevante la nivel local

Momentan, toată nebunia asta se va întâmpla doar în Statele Unite, unde Facebook a implicat deja a diverse and representative sample of people pentru primul punct de mai sus, urmând ca anul acesta modificările să ajungă la toată lumea.

One comment

  1. Salut, aș vrea să mă abonez la newsletter însă nu găsesc nici un buton care să mă lase să fac asta. Merci

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *