? Facebook ne spune ce conversații vom avea în 2018

Posted by

Facebook IQ a publicat ieri The Annual Topics & Trends Report, un raport al conversațiilor care au fost în creștere în 2017 și pe care Facebook le anticipă că vor deveni mainstream în 2018, destinat oamenilor de marketing.

[eckosc_quote quote=”Due to the size of the Facebook platform, we have a unique vantage point to identify which conversation trends are growing at scale and becoming mainstream, and which are short-lived fads.” source=”See the Latest in Conversation Trends on Facebook” url=”https://www.facebook.com/business/news/see-the-latest-in-conversation-trends-on-facebook” pull=”true”]

Constatările și informațiile celor de la Facebook se bazează pe datele provenite de la cei peste 2 miliarde de utilizatori și acoperă șapte categorii de conversații:

  • Beauty & Fashion,
  • Commerce,
  • Culture,
  • Entertainment,
  • Food & Drink,
  • Mind & Body
  • Technology

Conform celor de la Facebook, raportul are ca scop informarea marketerilor în ceea ce privește schimbările în comportamentul consumatorilor, pentru ca aceștia să le poată lua în considerare în planurile pentru anul viitor.

Am să vă las plăcerea să-l citiți în liniște, la cafea, însă nu pot să mă abțin să nu divulg câteva lucruri în ceea ce privește ultima categorie, tehnologia. 🙂

Conform acestui raport, 2018 este anul în care viitorul va deveni prezent. Vom vorbi din ce în ce mai des despre realitatea augmentată (AR) și realitatea virtuală (VR), despre roboți și cum inteligența artificială (AI) ne afectează viața de zi cu zi, ori despre proximity marketing.

Vezi The Annual Topics & Trends Report.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *