? Consumer Report 2017

Posted by

Joi, la Future of Media 2017, eveniment organizat de Evensys la Ramada Parc, Starcom a (pre)lansat studiul Consumer Report 2017, un raport de aproape 200 de pagini care prezintă comportamentul și interesele consumatorilor din România, pe care studiul îi împarte în patru categorii:

  • Families with kids – Familii ai căror părinți au vârste cuprinse între 18-45 ani, iar copii cu vârsta până în 14 ani;
  • Single Youth – generaţia Millennials, cu vârste cuprinse între 18 şi 34 de ani, necăsătoriţi şi fără copii sub 14 ani în grijă;
  • Teens – tineri cu vârsta cuprinsă între 14 şi 17 ani (elevi);
  • Families without kids – Familii ai căror membri au depășit vârsta de 45 ani şi nu au copii mai mici de 14 ani în grijă

Domeniile de interes care sunt urmărite de către studiu pentru fiecare categorie de mai sus în parte sunt diverse, de la media la tehnologie, de la activități online la cele offline, de la shopping behaviour la trenduri, însă sunt prezentate și studii de caz.

Am urcat studiul pe dropbox, însă, cum toată lumea vorbește numai de content video de câteva luni bune deja, am extras mai jos doar câteva dintre rezultatele raportului, și anume datele ce arată ce și cum consumă fiecare segment în parte când vine vorba de conținut video online.

[eckosc_accordion title=”Families with kids” state=”closed”]

[/eckosc_accordion]

[eckosc_accordion title=”Single Youth” state=”closed”]

[/eckosc_accordion]

[eckosc_accordion title=”Teens” state=”closed”]

[/eckosc_accordion]

[eckosc_accordion title=”Families without kids” state=”closed”]

[/eckosc_accordion]

Două observații:

  • Netflix a luat peste 1/5 (cel mai puțin, la familii cu copii) din piața de VoD fără să facă prea mult tam-tam. A anunțat lansarea, a venit la iCEE.fest și a introdus subtitrările în limba română. La Millenials și Gen X (familii fără copii) Netflix e imediat sub HBO GO, de care auzi cel puțin o dată la două-trei zile pe undeva.
  • 1 din 3 români, indiferent de segment, se uită la conținut video online pe mobil între 19:00 și 22:00, din dormitor, living și trafic, pe locul al III-lea.

[eckosc_status_message title=”Recomandare” icon=”fa-laptop” type=”standard” message=”Datorită formatării conținutului și a elementelor folosite în a detalia, ori marca, anumite informații din acest articol, îți recomand să-l citești accesând refresh.ro într-un browser. Mulțumesc.”]

Photo by Helloquence on Unsplash

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *