Hello, vacanță… « Bye Bye WiFi »!

Posted by

Prin noua campanie derulată de Vodafone România, sub sloganul „Bye Bye WiFi”, utilizatorii beneficiază de trafic gratuit nelimitat de internet în țară și în străinătate, timp de două sau trei luni, în funcție de tipul de contract, la achiziționarea sau reînnoirea abonamentelor Super Red, Red și Smart.

girls-smartphone-beach-shutterstock

Astfel, pentru abonamentele Smart, utilizatorii beneficiază gratuit, în primele două luni, de opțiunea ByeBye WiFi, iar după această perioadă vor plăti 3 Euro pentru 2GB suplimentari de trafic de date.

Pentru abonamentele RED, clienții primesc gratuit, în primele trei luni, opțiunea Bye Bye WiFi, precum și minute și date duble, în roaming. După perioada de trei luni, abonații vor plăti 5 Euro pentru 5GB suplimentari și își vor păstra și beneficiile duble în roaming.

Pentru abonamentele Super RED, opțiunea gratuită Bye Bye WiFi de trafic nelimitat este valabilă timp de trei luni de la activare, pentru consumul de date efectuat pe teritoriul României, și timp de zece zile din primele trei luni de la activare, pentru consumul de date efectuat în Uniunea Europeană, Turcia, Albania, Elveția, Gibraltar, Insulele Reunion, Islanda, Liechtenstein și Norvegia . După perioada de trei luni, abonații vor plăti 5 Euro pentru 5GB suplimentari.

Invităm toți abonații noștri să spună Bye Bye WiFi, să scape de grija căutarii de rețele wireless sau de parole și să se bucure de avantajele Supernet 4G, rețeaua certificată și garantată pentru toți utilizatorii, fără să se mai gândească la traficul consumat.

Dorim să le oferim o experiență superioară de utiizare nu doar în țară, dar și în roaming, astfel că am dublat beneficiile de date, voce și SMS și pentru românii care călătoresc, în vacanță sau pentru afaceri.

Andrea Rossini, Director, Consumer Business Unit, Vodafone România

Campania „Bye Bye WiFi” încurajează utilizatorii să se bazeze pe propriul terminal mobil pentru consumul de date, fără a mai recurge la conexiunile WiFi din locurile publice. Abia aștept să vină iunie 2017, când vom zice „Bye Bye WiFi” de tot! 🙂

Mai multe informații despre „Bye Bye WiFi”, găsiți aici.

2 comments

  1. Degeaba vin cu servicii noi daca au ceea mai slaba asistenta, incerc de o luna si putin sa imi modific abonamentul si ma paseaza de la un responsabil la altul, din magazin la *222, de la *222 la magazin, eu doar vreau mai mult internet. 🙂
    Probabil pentru ca sunt client de ‘doar’ 19 ani.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *