Top 100 branduri globale 2016: Huawei urcă 20 de poziții în clasamentul BrandZ

Posted by

Millward Brown și WPP au publicat clasamentul BrandZ – Top 100 Branduri Globale aferent anului 2016, iar sistemul de clasificare folosit pentru acest top se bazează atât pe valoarea brandului, din punctul de vedere al potențialilor consumatori și al celor existenți, cât și pe datele financiare.

huawey-shutterstock

În ediția din 2016 a „Top 100 Branduri globale”, a fost inclusă pentru a doua oară consecutiv și compania Huawei. În plus, dat fiind faptul că valoarea brand-ului a crescut cu 22%, aceasta a fost inclusă și în „Top 20 Risers”, unde se situează pe poziția 14.

Astfel, potrivit clasamentului BrandZ, valoarea brand-ului Huawei, în 2016, este estimată la 18,652 miliarde de dolari, iar acesta a urcat 20 de poziții în clasament, ajungând pe locul 50. În 2015, veniturile Huawei au depășit 20 de miliarde de dolari, înregistrând o creștere de aproape 70%, comparativ cu anul 2014, iar livrările de smartphone-uri au fost de aproximativ 108 milioane de smartphone-uri, o creștere cu 44% față de anul precedent.

În 2015 Huawei și-a consolidat poziția situându-se printre primii trei producători de dispozitive mobile privind cota de piață, reducând în același timp în mod semnificativ diferența față de concurență.

Clasamentul recent BrandZ – „Top 100 Branduri Global”, arată că poziția noastră la nivel global este din ce în ce mai puternică cu fiecare an și că Huawei are potențialul și ambiția de a deveni lider de piață

Richard Yu, CEO, Huawei Consumer Business Group

Pe plan local, Huawei a anunțat la începutul acestei luni și colaborarea cu Smiley, unul dintre cei mai populari artiști români. Artistul este Ambasadorul companiei Huawei în România.

Mai multe informații despre „Top 100 Branduri globale”, puteți găsi aici.

Foto @ Ivan Garcia / Shutterstock.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *