Câștigătorii Internetics 2015

Posted by

Luni seară, la Teatrul Național din București au fost decernate premiile Internetics 2015, agențiile care au urcat pe scenă fiind: CAP, CohnandJansen JWT, Digital Star & 23, FCB Bucharest, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett România, Ogilvy Group România, Publicis România, SENIORHYPER, Tribal Worldwide România & Webstyler.

Agenția Anului

Webstyler a obținut cel mai râvnit trofeu: Agenția Anului, mulțumită premiilor câștigate pentru Fans’ Arena (client: Federația Română de Fotbal; premii ȋn categoria CULTURE, secțiunea Viral Non Video, SOCIAL MEDIA, secțiunea Online PR Special Projects și INTERACTIVE CAMPAIGNS – Full Digital Campaign, secțiunea Art, Culture, Media and Entertainment) și Mispelling on sale (client: Westwood, brand Domo; premiu ȋn INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital Component of an integrated campaign – Durables).

Premiile:

Publicis a obținut ȋn total 6 premii: trei pentru campania Pegas Urban Color, două pentru ACR Street View Test și unul pentru aplicația de mobil Orange – 4G Entertainment Subway. Automobil Clubul Român a mai primit două distincții speciale din partea juriului: Most Creative Client of the Year și Best Use of Technology.

Tribal Worldwide România și Leo Burnett România au obținut câte două trofee, pentru campaniile #MecSaysHiToJunimea (McDonald’s România), respectiv Come and vote! (Asociația Pro Democrația) și #Smartists (Bonux 3 ȋn 1).

Şi-au revendicat câte un trofeu:
– Kubis Interactive pentru Grolsch – Sound Experiment Series ȋn Online Branded Content,
– FCB Bucharest pentru #myanswerisNO ȋn Online PR Special Projects,
– CAP pentru The Biggest Carol ȋn INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign – Services,
– SENIORHYPER pentru Spiderkids – Virtual Reality App ȋn INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign – Art, Culture, Media and Entertainment,
– Jazz pentru Don’t let them kill the trill ȋn INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign – Social campaigns, political and awareness messages,
– Digital Star & 23 pentru The Romanians Favourite ‘Mici’ Recipe ȋn INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign – Others,
– CohnandJansen JWT pentru Donate a fan ȋn INTERACTIVE CAMPAIGNS – Full Digital Campaign – Social campaigns, political and awareness messages și
– Ogilvy Group România pentru Mega Chic ȋn INTERACTIVE CAMPAIGNS – Full Digital Campaign – Others.

Brandurile premiate:

Active Watch România, Asociația Pro Democrația, Atelierele Pegas, Domo, ING Bank, McDonald’s România, Mega Image, Orange România, Penny Market, Procter & Gamble, Romanian Football Federation, SOR (Romanian Ornithological Society) & Natura 2000, Special Olympics Romania și Ursus Breweries.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *