Două despre Facebook Reactions

Posted by

De două zile, feedul de pe Facebook îmi este plin de share-uri ale clipului de mai sus. În cazul puțin probabil al depres.. în care nu știți despre ce este vorba, Facebook testează în Irlanda și Spania ceea ce trebuia să fie butonul de dislike. Am scris aici despre asta.

Supriză, în loc de un buton simplu de dislike, vom avea parte de Reactions, o serie de emoticoane care vor reprezenta: like (la cum e animat, noul like pare cam kinky, dacă mă întrebați pe mine 🙂 ), love, haha, yay, wow, sad și angry.

Iată-le mai jos, neanimate.

reactins-facebook

Două comentarii am de făcut.

1. Știti de ce îmi aduc aminte Facebook Reactions? De începuturile de blink-blink ale Hi5. Nu zic ca e începutul sfârșitului pentru Facebook, însă mă gândesc că Hi5 ar fi avut mai multe șanse dacă nu o “țigăneau” atât de devreme.

2. Să vezi distracție pe oamenii din agenții la raportare. 2 inimioare, 3 WOW-uri, 15 sad and so on. Și mă gândesc cu groază la ce ar putea să ceară unii clienți. Parcă și aud: “Să avem cât mai multe WOW-uri!”. Vă spun. Cu groază.

Later edit:

3. Reactions va influența cu mai multă precizie ceea ce va apărea în Newsfeed, deoarece Facebook va putea face diferența între ce iubim, ce urâm, ce ne face să râdem, ce ne dezgustă, ce ne miră etc. Iar același lucru se va aplica și reclamelor. 🙂

Our goal is to show you the stories that matter most to you in News Feed. Initially, just as we do when someone likes a post, if someone uses a Reaction, we will infer they want to see more of that type of post. We will spend time learning from this initial rollout and iterate based on findings in the future.

Will this impact my Page?
We see this as an opportunity for businesses and publishers to better understand how people are responding to their content on Facebook. During this test, Page owners will be able to see Reactions to all of their posts on Page insights. Reactions will have the same impact on ad delivery as Likes do.

10 comments

    1. Vlad, idioți nu sunt, însă asta e o discuție mai lungă și în alt registru. Dacă-l asculți pe Mark aici, omul are dreptate.

      Nevoia oamenilor de a-și exprima și alte sentimentele față de banalul deja “îmi place” în raport cu anumite postări există, fie că vrem, fie că nu. E în natura noastră. Iar cei de la Facebook nu au făcut altceva decât să adauge (când au considerat că e necesar) câteva emoții de bază, precum iubire, bucurie, tristeţe, ori furie.

      1. Da, Costin, dar pentru asta există comentariile. Că nu trebuie să fie chiar totul țac-pac doar dintr-un buton, ce naiba…

        Nu știu, eu zic că e o mișcare rea să subminezi puterea like-ului și să o împarți la o țigănie de butonașe care n-o să mai însemne nimic.

        Om trăi și-om vedea 🙂

  1. Foarte bine punctat! Chiar sunt curios cum o sa se masoare aceste noi actiuni. cat o sa fie nevoie sa platesti ca sa ai “x” wow-uri ? :)))

  2. Wow ! 🙂

    Pe viitor, poate posibilitatea de a selecta (cel putin) doua emotii in acelasi timp: gen “wow” si “dislike”. suna bine, nu? 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *