Activări: Marea Provocare Pepsi

Posted by

Sub sloganul „Accepta Marea Provocare Pepsiˮ, compania a desfășurat vara aceasta cea mai mare campanie de activare a brandului de pana acum din România, campanie ce a reunit 100.885 de participanti, care au fost invitaţi să guste pe nevăzute două băuturi de tip cola şi să aleagă gustul care le place mai mult. Rezultatul? 61,9% au ales, pe nevazute, gustul Pepsi.

Pepsi a desfășurat 270 de activări în perioada iunie – august 2015, în marile orase din România (București, Cluj, Iași, Brașov, Constanța, Timișoara, Pitești, Sibiu, Alba-Iulia), în stațiunile de vacanță de la mare, dar și la cele mai importante festivaluri de film și muzică din țară, printre care Electric Castle, Summer Well (Bucuresti), SunWaves (Mamaia) și Liberty Parade (plaja Venus, Constanta).

De curiozitate, cunoaște cineva cum stau Pepsi și Cola la capitolul încasări în România?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *