Penny Market pe Facebook

Posted by

Ați văzut postarea video de susținere pe Facebook a campaniei ”Votează micii românești de grătar preferați!” a lanțului Penny Market?

Patru sortimente de mici propuse de patru personaje din Las Fierbinți și un premiu de 10.000 de euro = 41.000 vizualizări (sponsored + 103 likes + 20 shares) în 22 de ore.

Nu-i rău deloc! Altfel, un link (clickable) nu au pus în postarea de pe Facebook! Să nu care cumva să trimită fanii pe landing page-ul de campanie dintr-un click!

Link campanie: miciipreferati.penny.ro
Link postare Facebook: aici

celentano-si-firicel

2 comments

  1. nu tu retete clickabile ca sa vezi care-i diferenta intre ele, nu tu story de ce, nu tu testimoniale cu cele 4 personaje care sa arate cum e cel mai bine sa perpelesi micii reteta “proprie”, nu tu produse complementare recomandate tot de “chefii” de las fierbinti, site facut cu bucati de vizual din print, pacat de idee.

  2. pardon, m-am prins mai greu ca se poate da click pe retete si exista acolo si un mic video. my bad.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *