Lipton – ”Mi-e vara”, Youtube vs. Facebook

Posted by

Săptămâna trecută, Lipton Ice Tea a lansat campania „Mi-e vara”, pentru a promova doua noi sortimente de ice-tea, in editie speciala: Peach Guava si Mango Coconut Lime.

Astfel, colaborarea cu Antonia continua de-a lungul verii, dupa ce artista a devenit imaginea Lipton in cadrul campaniei educationale „Ce-ai in ceai”, campanie care a avut și o componentă în blogosferă (google search).

Clipul spotului Lipton – ”Mi-e vara” de 30 de secunde a fost publicat pe Youtube (link care a fost trimis la presa / bloggeri + Youtube) și pe Facebook, pe pagina brandului (aici).

Știți câte views a înregistrat pe cele doua platforme în cele 7 zile de la publicare? 17.000 vizualizări pe Facebook vs. 950 views pe Youtube. Și nu cred că s-a cheltuit nici măcar un cent pe promovare.

Vezi și Youtube vs. Facebook Video cu Barack Obama si internetul de mare viteza.

Lipton-&-Antonia---Mi-e-vara

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *