Când vorbele nu sunt îndeajuns, chiar și in PR, iar online-ul se mobilizează (2)

Posted by

ionut tecuceanu
Ionuț Tecuceanu

După ENEL și TNT, primele companii care au dat curs acțiunii pusă la cale de Marta, apariția în ecuație a Calif, MSLGROUP The Practice, Flanco, Golin, Etarget și Vodafone a făcut posibilă strângerea celor 7000 de euro necesari lansarii albumului lui Ionuț Tecuceanu și, din câte înțeleg, zilele ce urmează va porni și prima campanie pe blogurile care au donat spațiu publicitar în acest scop.

Mai multe detalii găsiți la Marta pe blog.

Lista bloggerilor a crescut și este formată din Alexandru Negrea, Cristian Manafu, Cristian China Birta, Ivo Bobal, Alex Radescu, Victor Kapra, Loredana Maria Pricopie, Cristian Florea, Marius Matache, Claudiu Ionut Ciobanu, Dragos Asaftei, Alexandra Blas, Ruxandra Predescu, Marius Sescu si Rares Cojocaru. Plus ZeList!

Ionuț, hai cu albumul! 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *