Ce vină are Carrefour?

Posted by

84 agenții s-au trezit chemate toate la aceeași oră în aceeași zi de Carrefour pentru a se umili împreună. Au ascultat, au notat și au plecat la birou. Ajunși acolo, au început să facă bășcălie.

– de aici

La cum a fost scrisă și trimisă invitația la pitch, nu vi se pare amuzant faptul că au ajuns, totuși, câteva zeci de agenții la hotelul în care a avut loc briefingul, unele dintre acestea având mai mulți ani de experiența decât numarul agențiilor prezente în sală? 🙂

Nu cumva “pitch-ul Carrefour” spune foarte multe despre industrie?

Altfel, GMP Advertising a avut cea mai simpatică reacție.

Later update:

După ce râzi, iți vine să plângi. Pentru că realizezi că sunt marketeri de top, foarte mari, nu un nene care are o fermă de struți, care își permit să gândească așa. Din fericire, nu am mai avut de-a face cu o astfel de situație, nici măcar cu ceva apropiat de experiența asta. Nu cad în păcatul de a generaliza, căci chiar nu cred că e cazul. Am participat la pitch-uri in regulă în ultima vreme, cu oameni foarte ok si cu mintea la ei.

DAR este un moment de semnalat. Și de bătut obrazul. Pentru că în orele alea mi-au luat niște pâine de la gură. Mie și altor sute de oameni (eram spre două sute acolo).

– de aici

Later Update:

Buna ziua,

Vă scriu referitor la întâlnirea organizată de Carrefour România în data de 27.05.2015, cu agențiile de publicitate.

Înainte de toate, vă transmit asigurarea că inițiativa noastră a avut la bază cele mai bune intenții. Demersul nostru de a strânge la un loc majoritatea agențiilor de creație și de online din România a avut în vedere anunțarea disponibilității Carrefour România de a recepta și ulterior implementa idei valoroase, inovatoare, relevante pentru consumatorul român.

Ultimele zile ne-au făcut, însă, să înțelegem că, indiferent de intențiile cu care am plecat la drum, maniera abordată a fost nepotrivită și a creat confuzie.

Ca urmare a semnalelor primite din piață, vom folosi perioada urmatoare pentru a reflecta serios asupra demersului nostru si pentru a ne consulta cu principalele organizații care reprezintă industria de comunicare.

Nu în ultimul rând, cerem scuze agenției noastre curente, Publicis, cu care colaboram de 6 ani, pentru că am pus într-o lumină nefavorabilă ceea ce am realizat până acum împreună cu ea și asta din cauza lipsei de claritate în timpul prezentării. Le suntem recunoscători pentru rezultatele foarte bune obținute împreună și respectăm parteneriatul pe care îl avem.

Le mulțumim tuturor reprezentanților industriei și ai organizațiilor profesionale care și-au exprimat opinia în legatură cu acest subiect.

Cu siguranță avem de învățat din această experiență și sperăm că industria de comunicare – agenții, asociații, experți – să ne acorde încrederea că pe viitor vom ști să ne comunicăm mai bine intențiile.

Cu cele mai bune gânduri,
Jean-Baptiste Dernoncourt
Director Executiv Carrefour România

4 comments

  1. S-au suparat degeaba, cred eu. Vorbim totusi despre un cont, al Carrefour, pe care sunt rulate cateva milioan€ anual.
    Pe de alta parte, s-ar putea ca cei de la Carrefour sa fi ales metoda asta ca drept replica la ceva miscari din culise (poate au primit sute de oferte de la agentii in ultimul timp si au ales o metoda neobisnuita pentru a prezenta un proiect). Si nu m-ar mira ca tot stunt-ul sa fi fost premeditat, tocmai pentru a sublinia parteneriatul cu actuala agentie (in fond o mustrare nu-i cine stie ce).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *