28% din comenzile de pe fashiondays.ro, precum si 25% din traficul okazii.ro si floria.ro provin de pe terminale mobile

Posted by

comert in romania 2014

[button style=”btn-success btn-lg btn-block” icon=”glyphicon-floppy-save” align=”right” type=”button” title=”Click pentru a descarca «Ecommerce in Romania – 2014»”]

Am extras din e-book-ul “Ecommerce in Romania – 2014” cateva detalii referitoare la traficul provenit de pe terminalele mobile, pe care il raporteaza o parte dintre cele mai mari magazine online din Romania, precum si procentul comenzilor pe care acesta le-a generat. Nu toate magazinele au fost generoase cu astfel de date, insa iata un scurt sumar.

Magazinele online cu peste 20% din trafic generat de catre dispozitivele mobile, telefoane si tablete, sunt eMAG (22%), floria.ro (25%), marketonline.ro (20%), sensodays.ro (20%), evoMAG (20%), pint.ro (20%), okazii.ro (25%), mycloset.ro (15%), libris.ro (20%). In aceeasi ordine de idei, eMAG, F64 si okazii.ro estimeaza ca in urmatorii doi ani acesta va depasi 50%.

In ceea ce priveste priveste comenzile provenite de pe terminalele mobile, numarul acestora depaseste 28% din numarul total al comenzilor pentru fashiondays.ro, 15% pentru zorilestore.ro, cu o estimare de 30% pana la finele anului, si 5% pentru F64.ro.

Pentru mult mia multe detalii despre cele mai mari magazine online din Romania, va invit sa descarcati ebook-ul “Ecommerce in Romania – 2014”, apasand (ori tap 🙂 ) pe butonul de mai jos. Multumesc!

[button style=”btn-success btn-lg btn-block” icon=”glyphicon-floppy-save” align=”right” type=”button” title=”Click pentru a descarca «Ecommerce in Romania – 2014»”]

2 comments

  1. Cel putin doua din valorile declarate sunt fake, acolo unde am si eu info, nici maxar nu viseaza sa aiba asa procent si este vizibil doar faca vezi ce vers de mobil au. FD are o aplicatia pe care a popularizat o si de acolo ii provine procentul.

    Ma intreb cand vor renunta magazinele sa declare cifre fara acoperire, scoase din burta.

  2. google are studii care arata ca foarte multi cumparatori fac research pe mobil si apoi finalizeaza comenzile pe desktop. asa ca aceste cifre conteaza mai putin, dar mobilul ramane o parte importanta din procesul de cumparare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *