Harap Alb

Zitec investeste in povesti din print

Posted by
Harap Alb

Zitec, unul dintre producatorii locali de aplicatii online, a anuntat astazi preluarea a 30% din HAC!BD, editura care publica revista de benzi desenate Harap Alb continua. Reluam. Zitec, unul dintre producatorii locali de aplicatii online, a anuntat astazi preluarea a 30% din HAC!BD, editura care publica revista de benzi desenate Harap Alb continua.

Lansata in octombrie 2012, revista apare o data la doua luni, in 10.000 de exemplare, avand un pret de 4.9 lei per bucata. Primele 3 numere au costat 100.000 de euro. Alexandru Lapusan, CEO Zitec, a declarat ca isi propune ca, in perioada urmatoare, HAC!BD sa lanseze si alte titluri si sa intre si pe alte piete, din strainatate.

In tot acest timp, printul moare. Incet, insa sigur.

Note de subsol:
1. Alexandru Lapusan – CEO & Founding Partner, Zitec. LinkedIn | Twitter

2 comments

  1. Nu stiu de ce a facut Alex asta, insa stiu doua chestii:

    1. Nu toate investitiile sunt strategice si nu toate incearca sa obtina profit. Suna ciudat, dar uneori mai suntem si oameni, nu doar robotei care incearca sa produca bani.

    2. Asta cu HAC!BD e (cel putin la suprafata) o chestie atat de misto incat cred ca multi ar fi dispusi sa o sustina. Deci eu as putea intelege asta, chiar daca n-ar fi vorba de o “investitie”.

    Singura chestie discutabila aici este asocierea Zitec – benzi desenate, la nivel de imagine. Care nu e neaparat rea, insa ar fi discutabila, daca cu asta ne-am ocupa. 🙂 My 2c.

  2. Salut Costin, Salut Andrei!

    Banda desenata este un produs de print un pic diferit. Cu un public un pic diferit. Daca il compari cu ziarul sau revista glossy uzuala faci o greseala din punctul meu de vedere.
    Parte din misiunea noastra la nivel local este sa si prezentam acest produs, banda desenata, intr-o piata unde nu au existat si nu exista initiative de acest tip si la acest nivel pana acum.
    Acum “Harap Alb continua” exista doar in print, 3 numere x 10.000 exemplare fiecare. Care se vand foarte bine, atat prin retelele de distributie cat si online. Potentialul publicitar este foarte mare, este un produs unic si cool.

    Noi vrem sa-l ducem in online. Sa il prezentam pe alte piete. Mai sunt si alte planuri marete de cucerire a lumii, dar toate la vremea lor in poveste 🙂

    Insa si atunci va exista printul, pentru cei ce au abonamente lunare de cel putin doua exemplare per editie: unul sa-l citeasca si unul sa-l pastreze nedesfacut.

    Da, imi place foarte mult produsul si echipa din spatele lui, in mod sigur am fost influentat de asta in decizie 🙂 Nu m-as implica in ceva ce nu ma pasioneaza si in care nu cred.

    Ce o sa fie, vedem, din poveste mult mai este!

Leave a Reply to Alexandru Lapusan Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *