Goana după acel public feminin important, educat şi potent financiar

Posted by

Dacă veţi face un sondaj printre redactorii siteurilor feminine de la noi, veţi afla că ei scriu pentru un public ţintă foarte special: femeile de 30 de ani, educate, puternice, independente, de carieră etc. N-o să vă mint, am făcut sondajul ăsta în ultimii ani şi asta e situaţia: fetele de pe siteurile astea pentru publicul ăsta scriu şi publicul ăsta îl vând advertiserilor.

N-o să vă mint, publicul ăsta există. Cunosc câteva exemplare admirabile ale speciei, dar nici una nu citeşte ele.ro, eva.ro, feminis.ro sau kudika.ro. De fapt, tot ce are IQ peste 50 râde din primele rânduri ale articolelor jenante de pe siteurile feminine la fel cum orice priceput în ale economiei râde de articolele jenante de pe siteurile de business din .ro.

Ar fi interesant de făcut o analiză a câtorva articole, dar ar însemna o pierdere prea mare de neuroni. Mă rezum la a menţiona două din strategiile de adunare a abonaţilor pe acest gen de siteuri:

– Fuziunea cu un site de horoscop. Teoretic nimic greşit, dar ce femeie educată şi puternică îşi verifică horoscopul pe net?
– Folosirea unei baze de date de pe un site de joburi. Teoretic nimic greşit, dar ce femeie de carieră îşi caută joburi pe net? Sau, altfel spus, de câte ori aţi auzit de poveşti de head-hunting cu anunţuri puse pe siteurile de joburi?

Cam asta e. Căscaţi ochii la cifrele prezentate în mediaplanuri şi/sau rugaţi pe cineva prezentat ca fiind publicul ţintă să vă spună dacă se regăseşte în siteurile în care vă băgaţi banii.

20 comments

  1. Pingback: vali petcu
  2. Pingback: vali petcu
  3. Pingback: Adrian Ţoca
  4. Pingback: Cetin Ametcea
  5. Pingback: Bogdan
  6. Pingback: Alexandru Lapusan
  7. Pingback: Mihai Dragomirescu
  8. Pingback: Daniela Matei
  9. Pingback: Lorand R. Minyo
  10. E aceeasi poveste, transferata de la media clasica (radio si TV)..acum si online. Majoritatea TV-urile, in special ProTV, vind target comercial, la Pro definit ca 18-49, venituri medii si mari, high education blabla dar care se uita la emisiuni cu pitzi, asculta manele urmaresc stiri cu babe violate si accidente. Suna cunoscut? Media planurile se fac pe baza xls de anul trecut care deja a fost inghitit de client. Cand se muta clientul pleaca cu mediaplaner cu tot..ca el stie ce vrea clientul(wtf? de ce se muta?). Tu presupui ca majoritatea celor din agentii chiar isi fac treaba de consultanti..ha.. chiar si cei buni dau rasol ..ca nu au timp. Exista si exceptii. Dar despre asta in alt articol 🙂

  11. eu cred ca femeile importante, cu adevarat educate si cu bani alcatuiesc un cerc restrans, pretentios si greu de multumit…

    banuiesc ca site-urile despre care vorbesti se adreseaza femeilor care au ceva bani si au primit o pseudo-educatie (important e un termen relativ). ele alcatuiesc o multume mai mare, sunt usor de multumit cu continut de 2 lei, si mai usor de determinat sa arunce cu banii pe rahaturi…

    ca site-urile cu pricina vand publicul asta sub descrierea puternic, important, educat, asta e alta poveste 🙂 si problema este la cel care o crede.

  12. Cine ar risca bani multi ca sa faca un site ca lumea pentru publicul mentionat in articol…Costa mult si nu isi scoate banii investiti…In plus, femeile se plictisesc repede..Asa ca pana isi recupereaza publisherul ala cu buna intentii banii, deja apple a mai scos nu stiu ce gadget, iar vuitton nu stiu ce poseta..Si nu uitati, destepte, sofisticate, cu bani, life style la superlativ nu prea exista..Si unde sa existe? In Pipera, Baneasa, in vile facute pe bani mai mult sau mai putin munciti? Sau la femei scolite in afara pe bani grei, ai unor sponsori potenti? Si sa nu uitam ca educatele consuma carti, excursii, joburi solicitante, copii de crescut…Cand sa mai mai aiba timp de net?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *