monden.info devine urban.ro

Posted by

monden.info, cel mai popular blog de muzica din Romania, sarbatoreste 4 ani de prezenta online printr-o noua identitate: urban.ro. Scopul acestui rebranding este acela de a pozitiona proiectul ca site de goingout, pastrand insa accentul pe muzica.

Noul site aduce schimbari atat la nivel de identitate cat si la nivel editorial. urban.ro continua directia inceputa de monden.info, insa dezvolta si rubrici noi precum cea de Lifestyle si cea de Evenimente. Andreea Inankur, fashion editor alomoda.ro, va analiza ultimele tendinte in materie de moda, iar Razvan Giula va prezenta cele mai importante evenimente pe plan local si national.

Sunt sigur ca Urban.ro va deveni un punct de reper pe zona de goingout pentru ca echipa redactionala care a facut o treaba atat de buna pe Monden.info aducandu-l pe primele locuri la categoria siteuri de muzica, va aplica aceeasi reteta de succes si pentru celalalte categorii de continut (filme, evenimente, lifestyle).

Matei Garici, project manager urban.ro

Alaturi de alte cateva proiecte, printre care si dietetik.ro, eBucataria.ro si hotcity.ro, urban.ro este detinut de Orlando Nicoara, general manager Mediafax Group, acesta declarand pentru refresh.ro ca monden.info nu a fost niciodata un blog de mondenitati si ca s-a diversificat in ceea ce priveste continutul, devenind astfel un site care trateaza mai multe domenii pentru petrecerea timpului liber.

Declaratiile, pe larg.

re:Fresh: In 2008 Monden.Info castiga titlul de “primul blog vandut din .ro”. Cum a evoluat proiectul pana in prezent?

Nu cred ca a fost primul blog vandut din .ro, buzz-ul a aparut datorita persoanelor implicate, a vandut Bobby Voicu, am cumparat eu, precum si a sumei de vanzare, intre 30 si 50,000 euro adica 40,000 euro. Intre timp ne-am diversificat, am ramas un blog de muzica cu picaturi de cinema si incercari timide pe alte domenii conexe “urbanului”.

re:Fresh: De ce urbanul castiga teren in defavoarea mondenului?

Pentru ca monden.info nu a fost niciodata un blog de mondenitati, am avut in cap de la inceput schimbarea numelui si directia “urbana”, insa, din varii motive, nu am reusit sa fac aceasta schimbare.

re:Fresh: Ce aduce Urban.ro nou/inovator pentru advertiseri?

Nu mai suntem un blog, suntem un site care trateaza mai multe domenii pentru petrecerea timpului liber. Ramanem insa un site ce are ca tema principala muzica, dar care le-a facut loc si celorlalte rubrici. (unde “facut loc” = apar acum ca sectiuni separate)

re:Fresh: Odata cu noua identitate, vor interveni schimbari si pe partea editoriala?

Doar in ceea ce priveste aparitia sectiunilor noi/articole, in rest pastram directia din ultimii ani, cu accent pe muzica.

re:Fresh: La cati bani l-ai evalua acum?

Nu e de vanzare :). Mi-e greu sa-l evaluez in acest moment, sper ca peste un an-doi sa valoreze de cateva ori investitia in el de pana acum.

Note de subsol:
* foto businessmagazin.ro
1. Andreea Inankur – fashion editor, stilist & blogger de moda.
2. Razvan Giula – redactor monden.info
3. Matei Garici – Project Manager @ Apropo.ro Sites Group. Twitter | LinkedIn | Blog
4. Orlando Nicoara – Director General Mediafax Group. Blog | LinkedIn | Twitter

44 comments

  1. Pingback: Valentin Bosioc
  2. Pingback: Christian Vasile
  3. Pingback: Raluca
  4. Pingback: Alex Ciucă
  5. Pingback: Oprea Matei
  6. Într-adevăr, sună un pic aiurea urban.ro, mai ales ținând cont de personajele și firmele cu același nume 🙂

  7. @Dragos – Pyuric nu se mai ocupa de ceea ce inseamna partea editoriala, insa ea ramane implicata in proiect ca actionar. 🙂
    Cum raci nu suntem, sa dam inapoi, mergem drept inainte cu urban.ro! 😀

  8. Pingback: Cristina Chipurici
  9. Pingback: eOk.ro
  10. @Dragos, @Dan: Monden era un nume total nepotrivit pentru tipul de continut pe care il are proiectul, pentru ca te ducea cu gandul mai degraba la Click si Cancan decat la articole de calitate.

    Miscarea este una foarte buna, iar noul nume mi se pare foarte potrivit. Practic, odata cu miscarea asta, proiectul devine un concurent serios pentru Metropotam. Va fi foarte interesant 🙂

    @Costin: Articolul e incomplet pentru ca nu mentionezi nimic despre noul rol al Cristinei in proiect 🙂

  11. Multumim pentru sustinere! Argumentele astea le-am avut si noi atunci cand am regandit lansarea.

    Legat de a 2a parte, Costin nu are nici o vina. In comunicat nu era specificat nimic despre asta. 🙂

  12. Pingback: AndraZaharia
  13. Pingback: Alexandru Stancu
  14. Eu sunt sceptic având în vedere că Pyuric nu va mai scrie, că adresa nu este una tocmai potrivită (numele domeniului zic) și că designul este pe departe de a fi potrivit. O mișcare proastă din punctul meu de vedere însă vă urez succes, anticiparea mea constă într-o părere personală…

  15. @Daniel si @Anca: Costin a cercetat lipsa Cristinei in proiect, stati linistiti. Va urma. Trebuie doar sa ma intorc in tara, plaja ma cam oboseste 😛

  16. Cel mai mare FAIL in materie de rebrand alaturi de Antena2 of course.
    Vor vedea asta pe propia lor piele, deoarece acest rebrand nu este facut cu cap.
    Salutari!

  17. @Victor – Vad ca azi (si ma refer la 2 iunie 2011) majoritatea comentatorilor de care am eu ocazia sa ma lovesc in online isi dau cu ciocanul in cap.
    Ok, ai venit si ti-ai spus o parere insa nu ai argumentat-o iar asta nu e ok mai ales cand vii si arunci cuvinte mari gen “un mare FAIL”. Datorita faptului ca esti asa de sigur pe tine am presupus ca ai scris si tu pe acest subiect si am intrat pe blogul din semnatura insa surpriza, in articolul tau spui acelasi lucru, fara nici un argument concret (logo mediocru si continut divers :)) ).
    Stiu, esti trist, poate si eu dar Monden.info pe care il stiai tu sau eu a cam disparut si asta nu de ieri de azi ci de anul trecut dar asta nu e un motiv de a le da in cap unor oameni care au muncit si au pus suflet la Monden iar acum au luat-o de la capat cu un alt proiect care se bazeaza pe structura Mondenului.

  18. @Dragos Bunea – Pai in primul rand exact asta vad un mare fail ( atat pe partea de design cat si pe partea de continut ) si 2 nu am ce sa argumentez referitor la acest “fail”.Timpul isi va spune cuvantul iar apoi cu siguranta ca am sa argumentez ceva.3 la mana e doar o opinie personala si am tot dreptul sa imi spun punctul de vedere.4.nu le dau in cap acestor oameni care muncesc , deoarece mi se pare normal sa fie atat critici cat si sustinatori corect?
    Numai bine!

  19. @Dragos – Multumim pt sustinere / intelegere. 🙂

    @Victor – E punctul tau de vedere si il respect. O singura rugaminte am: evita expresiile bombastice de genul “mare fail”. Jignesti o echipa care a muncit, careia ii pasa si asta nu e corect (indiferent de parcursul acestui proiect).

    ps: daca se dovedeste ca nu ai dreptate, vii cu un tort la redactie? 🙂

  20. @Anca – Ok pe viitor n’o sa mai zic FAIl daca deranjeaza atat de mult si repet: Nu jignesc munca nimanui , sunt alti bloggeri in on-line’ul romanesc , care jignesc deci ar trebui sa’i trageti voi putin de urechi.
    @Costin – Da am argumente dar prefer sa le tin pt. mine pentru a nu mai scoate pe gura cuvinte gen Fail 🙂

  21. @Victor: FAIL, din senin, cum e in cazul de mai sus, e destul de usor de acceptat. Nu cred ca jignesti pe nimeni, insa nu lasi in urma decat un aer de habarnist. La modul cel mai serios.

    FAIL insa e destul de dificil de digerat. Pentru ca eu, de exemplu, ma intreb cam ce ai vrut sa zici.

    Fail ca design? Comparativ cu ce era inainte e un pas urias! Fail ca si content? Ramane acelasi grafic de content – din cate am inteles -, plus faptul ca se diversifica (vezi categoriile noi), ceea ce ar inseamna ca ar atrage si alt tip de consumator.

    Nah, my2c apropo de FAIL-ul asta din senin.

    PS. Ma angajez PR la urban.ro. 😛

  22. @Costin – Nu las in urma un aer de habarnist , daca vrei sa dau un exemplu de un rebrand oribil pt ca lucrez in domeniu iti dau.Este vb de noua identitate de la Antena2.Dar ma rog gusturile nu se discuta 🙂
    Iar referitor la “fail e cam greu de digerat”poate aici la mine unde lucrez , la noi nu prea a “prins”acest cuvant.

  23. @Victor bine ca nu lucrez si eu “in domeniu” ca sa vezi dupa aia ce se incingeau spiritele pe aici.

    Ideea e ca e greu sa spui despre un design ca e fail. Depinde acum la ce nivel de trafic discuti. Fail, daca e sa ma intrebi pe mine, e redesenarea gsp.ro.

    Noul design, cred, a facut ca traficul sa scada iar investitia in Google AdWords sa creasca. Iar asta o putem spune dupa cateva luni de la relansare.

    Fail nu spui a doua zi, pentru ca NU ai de unde sa stii. Bine, decat daca dai grav cu bata-n balta, insa ideea e ca, de la un nivel in sus (mass-publishing, gen), sa fie cat mai placut majoritatii, nu tie sau mine.

    PS. Incepe sa-mi placa, cred ca ma angajez si eu in domeniul asta cu internetul 😛

  24. @Costin – e inceput de luna, nu uita sa treci pe la noi sa iti iei plicul. *_*

    @Victor – “am argumente dar le tin pt mine” – e un pic imatur ce zici tu, argumentele trebuiau sa curga cand ai zis ca “rebrandul nu e facut cu cap”. Problema cu “dreptul la opinie” e ca nu stim sa il folosim.

    Si hai sa ne oprim aici, ma asteapta niste tarte delicioase (pana vine tortul ala de la tine). 😛

  25. @Costin – Ei bine renunt ca sa fac pe plac tuturor , am avut o zi grea la job azi cu multi clienti pretentiosi si imbecili si de aceea nu are rost sa prelungim aceasta discutie , pt ca tot nu ajungem nicaieri , eu o tin pe a mea iar tu pe a ta.Iar partea cu GSP mi-a palcut.Cred ca asa fac toti in loc sa se ia de cei din ograda lor ( Sport.ro si cred ca m-ai intels ) spun de altii.

    P.S: Imi plac mistourile , pt ca si eu de fel sunt mistocar
    P.S2: Tre’sa recunosc ca am inceput sa citesc Refresh.ro de 1 luna de zile asta deoarece mai am si eu cat de cat putin time-off si imi place acest site foarte mult.
    Te Salut!

  26. Mai, nu e vorba de facut pe plac cuiva. Nu stiu despre tine, insa eu nu prea tin cu nimeni in afara de cifre, fie ca sunt bani, fie ca e trafic :-).

    Si, btw, ne studiem destul de bine concurenta, apropo de ceea ce ai spus mai sus. Treaba asta cu cifrele e o chestiune serioasa, nu e “ma iau de ograda cealalta”. N-am timp.

    Daca citesti inapoi, apropo de GSP, vei observa ca “m-am luat” cand au raportat ori la hectare aiurea, ori incorect – lucruri pe care NU le-au modificat intre timp. Cifrele insa au ramas aceleasi, mama lor de cifre!

  27. OK am inteles ideea 😀 si promit ca n-o sa mai fiu eu “comentatorul rau”de pe refresh.ro
    Si mai promit ca nu voi mai folosi acel cuvant in limbajul meu.

  28. Deci acest FAIL este cel mai mare din istoria internetului. Nu ma intrebati de ce si nu incercati sa ma contraziceti, timpul va decide. Lucrez in domeniu, nu ca eCostin. :trollface:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *