clickshop.ro, platforma de comert online de la Romtelecom, intra in 2parale.ro

Posted by

Incepand de astazi, clickshop.ro, mall-ul online lansat in aprilie de catre Romtelecom si dezvoltat de Deutsche Telekom, se alatura platformei de marketing afiliat 2parale.ro, comisionul oferit per vanzare fiind de 3.5%, cu o perioada de recurenta de 1 luna (feed de produse disponibil, bannere dinamice).

Mai multe detalii puteti gasi pe blogul 2parale.ro.

Alaturi de DolceTV.ro si cauta.romtelecom.ro, clickshop.ro este o a treia linie de business in online ce face parte din strategia Romtelecom de a se extinde in zona de online si a deveni furnizor de servicii multiple, dupa cum a declarat, pentru refresh.ro, Olaf Lausen, General Manager – Business Development Department.

Clickshop.ro comercializeaza de la electronice si produse IT pana la echipamente pentru casa si gradina si articole sportive, si, ca un brand nou pe piata de comert online, acesta este inca la stadiul de experiment din perspectiva clientilor, a declarat Alina Cazacu, Portofolio Manager www.clickshop.ro, Business Development Department.

Iata si mini-interviul pe larg.

re:Fresh: Cat e business cat sunt incercari (alaturi de cauta.romtelecom.ro si dolcetv.ro) de a oferi un pachet de servicii cat mai variat clientilor?

Toate aceste proiecte sunt adevarate linii de business, fiind parte din strategia Romtelecom de a se extinde in zona de online si de a deveni un furnizor de servicii multiple.

De asemenea, sunt initiative prin care ne dorim sa le punem la dispozitie clientilor o gama varianta de oferte, adresandu-le nevoile si asteptarile specifice. In acelasi timp, ca linii noi de business, fireste ca tintesc catre generarea de venituri suplimentare pentru Romtelecom.

Ca sa ne referim la exemplele mentionate, www.DolceTV.ro este in acest moment cel mai complex portal integrat de divertisment de pe piata romaneasca, oferind nu doar televiziune online live, dar si filme si inregistrari TV. Astfel, www.dolcetv.ro este alegerea optima pentru a deservi diverse nevoi ale utilizatorilor, legate de divertisment, urmand, de asemenea, in trendul global in ceea ce priveste cresterea cererii de cosum in zona de entertainment.

Portofoliul www.DolceTV.ro va creste, desigur, asa cum s-a intamplat deja in ultima luna in ceea ce priveste oferta de canale TV si filme.

Olaf Lausen, General Manager, Business Development Department, Romtelecom

re:Fresh: Cum “se misca” clickshop.ro la cele aproape 2 luni de la lansare din punct de vedere al traficului, insa si al conversiilor?

La doua luni dupa lansare, www.clickshop.ro are zilnic un trafic constant de 5300 de vizite. Piata romaneasca de comert online este inca una tanara si se confrunta cu toate problemele specifice oricarei noutati de pe piata – de la plati online pana la livrare, totul este intr-un proces de evaluare permanenta din partea clientilor.

www.clickshop.ro este o platforma online administrata de Romtelecom si dezvoltata de Deutsche Telekom, pe modelul magazinului online similar apartinand operatorului german. Acestea sunt garantii care ne ofera o sansa semnificativa de a convinge clientii.

Ca un brand nou pe piata de comert online, www.clickshop.ro este inca la stadiul de experiment din perspectiva clientilor. in aceste prime luni de existenta, incercam sa educam publicul, sa ii castigam increderea. Dureaza putin pana se vor obisnui cu ideea – iar traficul constant este o dovada clara de interes.

Alina Cazacu – Portofolio Manager www.clickshop.ro, Business Development Department

re:Fresh: Ce cota de piata spera sa obtina clickshop.ro intr-un an de zile?

Nu putem face publice planurile si estimarile noastre, dar va putem spune cu certitudine ca intentionam sa devenim un jucator semnificativ pe piata de comert online cu o cota de piata relevanta.

Alina Cazacu – Portofolio Manager www.clickshop.ro, Business Development Department

re:Fresh: Ce procent din vanzari a fost “bugetat” prin 2parale.ro?

Aceasta este o informatie confidentiala.

Ce va putem spune este ca www.cliskhop.ro este incantat sa colaboreze cu 2parale, care si-a demonstrat seriozitatea in facilitarea comertului online. Asadar, suntem increzazori ca aceasta colaborare va contribui la succesul nostru pe piata romaneasca de comert online.

Olaf Lausen, General Manager, Business Development Department, Romtelecom

re:Fresh: Catre ce alte proiecte se mai “uita” Romtelecom?

Nu va putem spune care sunt planurile noastre concrete, dar merita sa fiti cu ochii pe noi 🙂

Olaf Lausen, General Manager, Business Development Department, Romtelecom

Note de subsol:
1. Olaf Lausen – General Manager, Business Development Department, Romtelecom. LinkedIn
2. Alina Cazacu – Portofolio Manager www.clickshop.ro, Business Development Department, Romtelecom. LinkedIn | Blog | Twitter

21 comments

  1. Pingback: 2Parale
  2. Pingback: Dan Dragomir
  3. Pingback: Romtelecom
  4. Pingback: Boerescu
  5. Pingback: Frowned Upon Area
  6. E foarte greu de crezut ca vor depasi 1% cota de piata intr-un an. Din nefericire, acest magazin este doar PR bazat pe nume mari dar care nu au nici o experienta in comertul online, au rezultate foarte slabe si pe trend negativ in tara de origine. Spun din nefericire pentru ca au puterea de a arunca bani pe publicitate si a de crea perceptii negative despre comertul online, in detrimentul celor care fac performanta.

  7. emag face performanta? daca da, cum? cu produse disponibile “La comanda” care nu se afla nici in stocul furnizorului de mai bine de 1 luna dar isi schimba pretul, in perioada respectiva, cam la cateva zile?

    parca ma uit la o piesa de teatru nu la “cel mai mare magazin online din Romania”.putin fairplay fata de clienti n-ar strica.

  8. @Radu – Daca proiectul Romtelecom este bazat doar pe PR si pe o slaba experienta in comertul online se va vedea peste ceva timp din rezultatele financiare. Nu mi se pare ok sa compari piata din Germania unde activeaza t-online cu piata din Romania unde e clickshop pentru ca am incredere ca stii foarte bine comportamentul consumatorului roman.
    Spatiul de promovare pe care il detine Romtelecom in acest moment(nu discut de campaniile publicitare prin canalele media ale altor companii) cred ca ii va aduce mult mai mult de 1% din piata……si poate la anul vom avea o surpriza 🙂

  9. Laurentiu, tocmai asta mi se a pare a fi o problema, spatiul pe care il pot cumpara. Si problema devine a clientilor, nu a lor, pentru ca ei nu-si dau seama. Ma poti crede pe cuvant si n-as vrea sa spun mai mult.
    Revenim, clientii vor fi atrasi de reclama si vor vedea: un site care te anunta de la inceput ca e partial tradus din germana, produse dstinate pietei germane (tastaturi, localizare), livrare in 4 zile lucratoare (!) si… altele.
    Sincer, nu ma intereseaza deloc soarta magazinului, cat ma intereseaza perceptiile pe care le poate crea in piata. Atat. Din pacate multi nu realizeaza ca afacerile de milioane intr-un domeniu, in cazul de fata telecom, nu au nici o relevanta pe o alta piata. Nu sunt o garantie ca acea companie va stii sa construiasca strazi, sa faca jucarii sau sa opereze restaurante. Iar in cazul de fata, parca as fi preferat ca BMW sa se apuce de comert online, nu Romtelecom 🙂

  10. Concurenta rezultata din intrarea pe piata online a inca unui jucator – si va deveni unul important ft repede, de aceea dl Apostolescu a reactionat asa rapid – va fi benefica pentru cumparatori sa speram.

  11. Pingback: Liviu Taloi
  12. 1. Este important sa avem concurenta in piata de comert online.
    2. Este la fel de important ca cei care intra pe piata sa o faca cu un anumit nivel de profesionalism.

    Chiar daca acum magazinul Romtelecom lasa de dorit in multe privinte, este important sa asculte si sa aiba acces la resurse astfel incat sa dedice timp si bani perfectionarii acestuia. Una este sa intri pe piata si alta este sa si reusesti. Ai nevoie de multe lucruri printre care cea mai importanta este capacitatea de schimbare rapida. Nu intotdeauna este bine sa astepti sa ai produsul perfect dar intotdeuna este bine sa fii pregatit sa te schimbi ca urmare a feedback-ului venit de la clienti.

    Eu unul ma bucur cu fiecare noua lansare de magazin online, fie el mai mare, fie el mai mic. Pana la urma clientii sunt cei ce au de castigat si cei ce vor ramane vor fi cei care stiu sa-si faca treaba asa cum trebuie. Clientii vor alege intotdeauna pretul si serviciul cel mai bun/potrivit pentru ei.

    Succes!

  13. Am comandat un expressor, pe 12 iulie. Mi-au spus ca trebuie sa-l platesc in avans si m-am conformat. Initial mi-au spus ca vine pe 14. Apoi, pe 14 iulie mi-au spus ca vine pe 22 iulie. Pe 22 iulie.. ghiciti.. nu se stie cand se va face livrarea… Dupa insistente, mi-au spus ca se va livra in saptamana 8-12 august, iar daca vreau banii inapoi, procedura de returnare dureaza pana la 30 de zile… Le-am spus ca ma astept la un bonus de la ei …. inca astept un raspuns… Trageti voi concluziile.

  14. baieti dar mare tam tam mai faceti.poate pe altii in intereseaza daca e de incredere sa cumperi de pe clickshop.ro..

  15. apreciez declaratia Alinei Cazacu care spune ca incearca in primul rand sa educe si sa castige increderea. ii vom urmarii, sa vedem cum.

    daca ar fi sa am si un punct de vedere mai critic as spune ca nu vad relevant conceptul de platforma dezvoltata de nemti. Retailul din Romania are particularitatile lui.

  16. Eu ii sfatuiesc pe toti posibilii clienti clickshop sa se informeze inainte de a comanda de pe site. Cititi review-uri postate pe net…e suficient sa cautati “probleme clickshop” si o sa va edificati. Bafta

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *