Feed Stats refresh.ro (03.2011)

Posted by

Abonatii feed-ului RSS de pe refresh.ro au generat in ultimele 30 de zile 86,689 de vizualizari (pe 471 de articole), in scadere cu ~2700 de vizualizari februarie 2010, si 21,900 de click-uri catre 651 de articole, in crestere cu 18,8% fata de aceeasi luna amintita mai sus.

Numarul de abonati prin RSS a ajuns la 2532 (31 martie 2011), milestonul de 2500 de abonati fiind anuntat si multumit pe Twitter in urma cu mai bine de o saptamana :-).

Abonarea la refresh.ro este gratuita si se poate realiza urmand indicatiile din sidebar. Va recomand abonarea prin e-mail, articolele refresh.ro fiind trimise o singura data pe zi, in jurul orei 09:00. Pentru mai multe detalii referitoare la statisticile blogului va rog sa consultati eticheta refresh.ro.

In continuare va semnalez cele mai populare articole de pe refresh.ro citite prin intermediul feed-ului RSS si inca doua topuri (afisari, click-uri), o colectie a celor mai interesante articole din punctul de vedere al abonatilor prin RSS ai refresh.ro.

Capete de afis? Discutiile despre RoblogFest 2011, vplay.ro, agentiile de media din blogosfera romaneasca, MO si F.O.C.A., ori numirea lui Bobby Voicu la Intact Interactive.

1. vplay.ro, pentru to(n)ti
2. RoBlogFest 2011, cateva idei si imagini
3. Nimeni nu e de neilocuit
4. “Apasa-l”, MO si F.O.C.A. pe Android
5. Castigatorii RoBlogFest 2011 (VIDEO)

Top 5 cele mai vizualizate articole prin intermediul feed-ului RSS:

1. vplay.ro, pentru to(n)ti
2. “Apasa-l”, MO si F.O.C.A. pe Android
3. protv.ro si cancan.ro, recorduri de trafic pe final de saptamana
4. Cum recunosti un site care face spam…
5. 3.1 milioane de romani pe Facebook

Top 5 articole care au generat cele mai multe click-uri din feed-ul RSS:

1. vplay.ro, pentru to(n)ti
2. RoBlogFest 2011, cateva idei si imagini
3. Castigatorii RoBlogFest 2011 (VIDEO)
4. Nimeni nu e de neilocuit
5. Bobby Voicu si Intact Interactive

9 comments

  1. offff, ti-am mai explicat oare vreodata ca cifrele astea nu au relevanta fara cifra de sales langa? Dar na, tu scoala Pro, batman, batman 😀

  2. De mult voiam sa sugerez ceva iar la postul asta cred ca as fi cel mai relevant: optiunea de si sau direct titlul lor la finalul articolului.
    Motivatie e simpla si practica: urmaresc feed-ul refresh in Google Reader, deschid un articol, dau click pe titlu, il citesc, il inchid, ma intorc la Google Reader si repet aceiasi pasi. Daca as avea link pentru urmatorul articol, nu as mai inchide site-ul atat de repede si as contribui pozitiv la time spent on site si bounce rate in analytics 🙂

  3. evident, depinde de unde pleci:-) Pana una alta fara sales audienta nu prea inseamna nimic de oriunde ai invata =))

  4. Cum iti explici scaderea fata de februarie, mai ales din moment ce feb e cu 10% mai scurt decat martie? 🙂

  5. Presupun ca a crescut consumul pe email si acolo e o singura afisare la toate articolele. Sau niciuna, depinde de utilizator.

    Si asta pentru ca observ ca a crescut mult numarul de click-uri.

  6. Dragos, nu prea e ‘frumos’ sa te lauzi cu cifre de sales, dar sper din toata inima ca moda ‘trafic-Trafic-trafic’ sa se transforme intr-o zi intr-o ‘batalie’ pe venituri raportate la trafic. 😀
    Ma gandesc la un top al veniturilor per 50.000 de vizitatori, sa zicem. Atunci s-ar vedea ca nu traficul conteaza atat de mult…

    Costin arhiveaza cifrele. Si cred ca e pe drumul cel bun cu cifrele care conteaza. 🙂

  7. @George: eu m-am gandit ca e mai usor sa ajungi pe prima pagina, unde ai toate articolele din ultimele 3-4 zile, plus link catre arhiva.

    Zona de dupa articol am preferat sa o populez cu articole relationate. Si incerc sa-mi dau seama cum as putea sa reorganizez situatia, insa fara succes.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *