Retrospectiva .ro (12.2010)

Posted by

Continuam retrospectiva .ro din 2010 cu cele mai importante evenimente ale lunii decembrie 2010, asa cum au aparut pe refresh.ro. Daca aveti completari, nu ezitati sa lasati un comentariu cu detalii + link. Imi este imposibil sa cred ca va fi completa fara ajutorul vostru.

Multumesc!

500,000 de euro finantare pentru un site romanesc de locuri de munca
Se pare ca sfarsitul lui 2010 a fost destul de bun pentru start-ups-urile care au urmarit finantari. Demarat in 2009 de catre un grup de specialisti in recutare internationala, tjobs.ro a fost lansat dupa 10 luni de cercetare a pietei si planificare a proiectului, in iulie 2009, cu o investitie initiala de 100,000 de euro. Si a reusit sa obtina inca 500,000. Locurile de munca in strainatate pentru romani au obtinut o investitie de 500,000 de euro in online-ul romanesc

sport.ro depaseste gsp.ro in audiente
Dupa 20 de luni in care gsp.ro a dominat nisa site-urilor de sport din Romania, sport.ro il depaseste la mustata, realizand de altfel si un record personal: 1.787.007 de vizitatori unici intr-o singura luna. sport.ro, primul site de sport din Romania

Groupon vine in Romania
Luna decembrie a fost cu siguranta luna Groupon Romania. Fara un site finalizat, insa cu putina aroganta si, evident, multi bani, Groupon Romania intra in colimatorul presei, blogurilor, numeroaselor clone si a carcotasilor. Target? Unui singul: 500k abonati pana in aprilie 2010. Pentru mai multe informatii urmareste eticheta Groupon Romania.

Luna evenimentelor: NetCamp, SMS si SNS
A fost o luna plina din punct de vedere al evenimentelor interesante din online-ul romanesc. Interesant este ca acestea au inceput sa fie axate din ce in ce mai mult catre social media. Un lucru imbucurator de altfel, bloggingul fiind una dintre componentele cele mai puternice din media sociale. 🙂

Inregistrari video, fotografii si impresii:
NetCamp 2010
Social NetWork Strategy
Social Media Summit (Cluj)

Eternul zbucium al blogosferei
Cum isi aleg companiile blogurile pe care sa-si desfasoare campaniile de orice fel? Ce ar trebui sa faca bloggerii pentru a ajunge sa deruleze campanii pe jurnalele lor? Sunt intrebari aparent complicate, insa raspunsurile se regasesc in declaratia lui Prunariu, la revenirea din spatiu: A fost greu, dar si frumos. Iar pentru a intra mult mai bine in tema, va semnalez doua editoriale de pe refresh.ro:

“Noi”, “voi” si “problema” bugetelor din blogosfera romaneasca
Pentru companiile care isi doresc campanii in blogosfera (video)

Statul la romani
MCSI incheie 2010 cu un PR stunt executat ca la carte, la care a contribuit din plin si presa: fatidicul proiect e-romania ar fi trebuit lansat la mijlocul lunii decembrie. Nu numai ca ar fi trebuit sa fie lansat! Romanii ar fi avut astfel acces la un numar de 25 de servicii, unul dintre acestea fiind inchirierea unui loc de parcare situat in apropierea domiciliului. V-ati rezervat online locul de parcare sau s-a invatat si MCSI la PR ieftin in presa?

Apropo Media isi intareste portofoliul
Site-uri precum hotcity.ro, dietetik.ro, beautycenter.ro, cursvalutar.ro, sondaje.ro si monden.info termina in luna decembrie cele 2 luni de masurare continua in SATI si, impreuna cu gradinamea.ro, incasa.ro si zooland.ro, se alaturau portofoliului Apropo Media. Apropo Media isi intareste portofoliul

2 comments

  1. Costin, sport.ro a depasit GSP.ro in luna noiembrie. In decembrie lucrurile au revenit pe fagasul normal. Gsp.ro a revenit pe prima pozitie in categoria sport.
    Si daca tot se pot face completari, tot in decembrie s-a mai intamplat un lucru notabil. A1.ro a devenit noul lider al categoriei Stiri generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *