Retrospectiva .ro (07.2010)

Posted by

Continuam retrospectiva .ro din 2010 cu cele mai importante evenimente ale lunii iulie 2010, asa cum au aparut pe refresh.ro. Daca aveti completari, nu ezitati sa lasati un comentariu cu detalii + link. Imi este imposibil sa cred ca va fi completa fara ajutorul vostru.

Multumesc!

Campanii in blogosfera
Aveau loc doua dintre cele mai mari campanii in blogosfera romaneasca. Doi bloggeri se intorceau din Africa, de la Campionatul Mondial de Fotbal, unde surprisesera viata cu Sony Ericcson Vivaz, alti 5 filmau pentru “Tu cu cine faci banking” (BCR), una dintre cele mai longevive campanii. Bloggeri romani in Africa de Sud si Tu cu cine faci banking? (BCR).

Sanoma cumpara magazinuldecase.ro
magazinuldecase.ro, site care a raportat o cifra de afaceri de 170,000 de euro pentru 2008, a fost cumparat de catre Sanoma Digital Romania SRL, o subsidiara a Sanoma Magazines International. Valoarea estimata (pe surse) este de 300,000 euro. De ce am incetat sa mai folosesc magazinuldecase.ro.

Patriciu da dezlegare la blogging in Adevarul Holding

Fiecare jurnalist trebuie să aibă blogul lui şi atunci când publică un material în ziar va apărea şi pe blogul lui. De aici vor rezulta comentarii cărora va trebui să le răspundă.

Deci, jurnalistul din trustul Adevărul va trebuie să fie mereu interactiv! Iar asta nu are termene de luni, ci de săptămâni. Nu se poate altfel. Dacă nu comunici cu cititorii, nu e în regulă.

Dinu Patriciu

Apare primul ziar de… blog
Rebusistii cititori de bloguri vor putea imbina utilul cu placutul lasand comentarii cu creionul pe proaspatul ziar lansat de dailycotcodac.ro, probabil cel mai activ/fain/etc blog colectiv din Romania. dailycotcodac.ro, primul blog pe hartie

autovit.ro intra in SATI
Cu o singura exceptie, Hi5.com, toate site-urile din Top 10 SATI pierd din numarul de vizitatori unici. Din iulie 2010, datele de trafic ale autovit.ro, tranzactia anului trecut, au fost publicate in SATI, autovit.ro urcand direct pe locul 3 in topul site-urilor care genereaza cele mai multe afisari, cu 85.647.296 afisari pe luna iunie. Top 10 SATI iunie 2010 si autovit.ro, #3 in SATI la afisari.

Romania creste iarasi pe Facebook

Facebook isi mentine cresterea din ultima jumatate de an, de ~100k utilizatori noi in fiecare luna, ajungand astfel sa numere peste 1,5 milioane de romani. 1,5 milioane de romani pe Facebook!.

Lansari in .ro
La 4 luni dupa De la un prieten, campanie lansata in plin succes al Lumei Cafelei (eva.ro), Apropo Media revine cu o noua campanie, Sofer de Romania, un joc de supravietuire pe soselele patriei care ofera premii saptamanale de 1000 de ron si, la final, un Opel Corsa. Sofer de Romania.

Cu motoarele la relanti, probabil si datorita reducerilor de personal, Intact Interactive a mai lansat inca doua sectiuni pe antena1.ro, Timp liber (in urma cu o saptamana, in parteneriat cu Sapte Seri) si Dan Negru Show. Inca doua sectiuni pentru antena1.ro

Cine isi da corijenta pe contul de Twitter al MCSI?
Discutiile aprinse despre proiectul e-Romania dintre persoana care gestioneaza contul de Twitter al MCSI si un utilizator de Twitter sunt semnalate pe refresh.ro si fac turul presei online. Nervozitate in Ministerul Comunicatiilor?

Vodafone poate targeta in functie de varsta, sex, domiciliu si venit
Vodafone a lansat o noua functionalitate sistemului de mobile advertising AdPlus (dap, ala cu mesajele promotionale), functionalitate ce permite, atentie, targetarea utilizatorilor mobisite-urilor in functie de varsta, sex, domiciliul, tipul de telefon utilizat si venitul estimat al utilizatorului. Targetare in functie de varsta, sex, domiciliu si venit? Da! Pe mobisite-uri!

68,5 milioane de euro platiti online cu cardul
Un comunicat de presa din partea GECAD ePayment semnaleaza pentru prima jumatate a lui 2010 in comparatie cu aceeasi perioada a lui 2009 o crestere cu 50% a numarului de tranzactii online cu cardul, inregistrandu-se astfel ~1,2M tranzactii. Numarul si valoarea tranzactiilor online cu cardul cresc si in 2010!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *