NetBridge si AdEvolution, in outdoor si la radio

Posted by

In ultimele luni am iesit de cateva ori din Bucuresti pe 4 roti. Va cred. Si mie imi este destul de greu de imaginat acest lucru, dupa 3 ani pe 2 roti, insa, recunosc, sunt oaresce avantaje cu masina. In plus, nu sunt ale mele, sunt doar un tester umil de ultime modele de bijuterii electronice pe 4 roti :-).

Iesirile acestea mi-au oferit o vedere mai larga asupra panourilor de publicitate outdoor si… radioului. Iar eu care chiar credeam ca industria radioului, in ciuda raportarilor pompoase din fiecare trimestru, a murit :-). Si am ramas astfel cu doua idei.

AdEvolution duce blogurile la radio

In principiu isi face reclama la 2 site-uri, insa spotul pune accent pe sectiunile de blogging ale acestora. Astfel, am aflat ca dailybusiness.ro si feminis.ro au sectiuni de blogging colectiv, in principiu pe aceeasi idee ca Voxpublica de la Realitatea-Catavencu. Tematica difera. Vorbim despre blogurile dailybusiness.ro si blogurile feminis.ro.

Nu imi dau seama insa cand au fost lansate. Cert este ca am avut un soc cand am gasit, pe feminis.ro, un articol din 19 martie 2008. Si inca unul cand am numarat 61 de bloguri de business pe dailybusiness.ro. In SATI, recordul sectiunii a fost atins in februarie anul acesta, cand a inregistrat 16.733 de vizite.

Spoturile le-am auzit pe Magic FM, post de radio cu 6.5% market share in Bucuresti si 4.4% market share pe publicul comercial (urban, 18-49). (sursa)

NCH prefera sentimentele Moldovei 🙂

De la Urziceni pana sus, in nord, soferii patriei pot admira panourile sentimente.ro intre fiecare doua orase mai mari, sentimente.ro fiind un site de dating ce apartine Renalo Investments Limited (ActiveSoft S.R.L. / NetBridge Investments S.R.L.).

Si sunt singurii din online care ataca acest segment, daca ar fi sa eliminam BT Leasing si Scorpion, dealer Volkswagen in Focsani (btw, incercati fara www :-))

Iar aceste lucruri mi-au adus aminte ca si Neogen investise 200k euro, in prima jumatate a lui 2009, in publicitate off-line. Vezi Cat de profitabila este promovarea unui site in presa, in outdoor, sau pe posturile de televiziune?.

Care e situatia prin Transilvania si Campia de Vest? 🙂

8 comments

  1. Panouri cu sentimente.ro am vazut si eu. Cert e ca am vazut outdoor-uri si cu alte site-uri, dar oricat as incerca acum, nu-mi aduc aminte site-urile promovate. Ar trebui sa ma uit in folderul cu poze facute cu telefonul, sigur am pozat si eu macar unul.

  2. Pe traseul Bucuresti-Urziceni-Buzau mai au si la okazii.ro si auto.ro. Le-am vazut prima oara prin mai.

  3. Pingback: Edi Tecsan
  4. Pingback: irinel
  5. @dragos ieri am fost eu, cred ca mi-au scapat. Un banner cu Okazii, daca nu ma insel, l-am vazut undeva dupa Focsani…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *