Calin Fusu: “Retelele sociale omoara bannerul traditional! Prea multe afisari!!!”

Posted by

La Social Network Conference, eveniment ce a avut loc azi, la Hotel Novotel din Bucuresti, Calin Fusu, directorul general Neogen, a tinut o prezentare despre publicitatea pe Neogen (vezi prezentarea mai jos).

Sunt cateva grafice destul de interesante apropo de pozitionarea site-urilor din Neogen fata de celelalte retele sociale, in incercarea de a-si face loc printe acestea: Facebook, fata de care a pierdut si continua sa piarda teren, LinkedIn (peste care a intrat), Twitter (sistem pe care l-au integrat toate retelele sociale sub o forma sau alta), Netlog si Hi5 (aparent sunt destul de asemanatoare Neogen, practic destul de diferite demografic) sau celelalte retele existente.

In slide apar si cateva modalitati de monetizare a retelei sociale Neogen.ro, dintre care, apropo de ce vorbeam pe finalul acestui articol, cea mai faina mi-a parut trimiterea de mesaje folosind sistemul de mesagerie interna a retelei, metoda pe care am simtit-o in urma cu o saptamana, odata cu intrarea campaniei Noul Rom.

* sursa prezentarii fusu.ro

Intr-o alta prezentare (o puteti gasi pe slideshare), pe care a postat-o azi noapte, pentru feedback, Calin Fusu dezvaluia si cateva cifre referitoare la incasarile Neogen si directiile de monetizare, concluzia acestora fiind subliniata si de catre Calin Fusu, astazi, in cadrul conferintei:

Retelele sociale omoara (sau cel putin transforma) bannerul traditional (prea multe afisari!!!)

Calin Fusu, Director General Neogen S.A.

Astfel, daca in 2010, incasarile Neogen au provenit 40% din branding/display, 40% direct ads/IMM si 20% user revenues, pentru 2011 compania va incerca sa reduca brand advertising-ul la 20% si sa-si canalizeze eforturile in direct ads (IMM) – 50% si user revenues – 30%.

Note de subsol:
1. Calin Fusu – Director General, Neogen SA. LinkedIn | Blog | Twitter

2 comments

  1. Pingback: irinel
  2. Pingback: Mister Devil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *