8 comments

  1. Pingback: irinel
  2. Ar interesanta o comparatie intre print si online. Adica care au fost pierderile/profiturile in marile grupuri de publishing/ servicii online. De ex: Apropo Media, F5, Intact Advertising, NCH si restu.

    Sunt sigur ca si grupurile online de publishing sunt pe pierdere dar interesant ar fi de vazut diferenta intre ele.

    E o idee de articol daca reusesti sa faci rost de cifre.:)

  3. Corect, insa nu prea poti. Unele sunt doar departamente, altele sunt reprezentate de 2-3 companii, restul nu vor sa declare. La regiile de publicitate cred ca se pot afla cifrele, insa nu ne ajuta cu nimic.

    Din cate pot aproxima singurel, in 2010 o parte dintre jucatorii online sunt pe plus, iar cei care-s pe minus au pierderile sub cele din print. Cu mult in unele cazuri.

  4. of of… păi şi tu te bucuri de necazul oamenilor?dacă scade printul nu înseamnă automat că o să crească online-ul (d.p.d.v. financiar). plus că rămân o grămadă de oameni fără loc de muncă. nu îi poate absorbi pe toţi media online…

Leave a Reply to Dan Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *