

Sursa: Registrul Comertului, via paginademedia.ro. Cifrele Sanoma Hearst nu au fost publicate inca pe Registul Comertului. Datele din tabel sunt estimarea paginademedia.ro, conform informatiilor din piata media.
blog de digital, tech și jocuri
Sursa: Registrul Comertului, via paginademedia.ro. Cifrele Sanoma Hearst nu au fost publicate inca pe Registul Comertului. Datele din tabel sunt estimarea paginademedia.ro, conform informatiilor din piata media.
Care e vestea bună? 😀
Se vor cerne.
Ar interesanta o comparatie intre print si online. Adica care au fost pierderile/profiturile in marile grupuri de publishing/ servicii online. De ex: Apropo Media, F5, Intact Advertising, NCH si restu.
Sunt sigur ca si grupurile online de publishing sunt pe pierdere dar interesant ar fi de vazut diferenta intre ele.
E o idee de articol daca reusesti sa faci rost de cifre.:)
Corect, insa nu prea poti. Unele sunt doar departamente, altele sunt reprezentate de 2-3 companii, restul nu vor sa declare. La regiile de publicitate cred ca se pot afla cifrele, insa nu ne ajuta cu nimic.
Din cate pot aproxima singurel, in 2010 o parte dintre jucatorii online sunt pe plus, iar cei care-s pe minus au pierderile sub cele din print. Cu mult in unele cazuri.
of of… păi şi tu te bucuri de necazul oamenilor?dacă scade printul nu înseamnă automat că o să crească online-ul (d.p.d.v. financiar). plus că rămân o grămadă de oameni fără loc de muncă. nu îi poate absorbi pe toţi media online…
Viata-i greu.