eva.ro, la final de “Lumea cafelei”

Posted by

Ieri a luat sfarsit Lumea Cafelei, o campanie realizata de Zenith Media si eva.ro pentru Nestle. Avand ca premiu un Fiat Grande Punto, campania a reusit performata de a tripla traficul site-ului eva.ro, acesta raportand 2.511.451 vizitatori unici pe martie 2010, conform SATI.

Conform trafic.ro se observa deja o scadere de ~40% a traficului pentru ziua de ieri, zi in care a avut loc tragerea la sorti pentru aflarea castigatorului. Cum vorbim insa de 2 metodologii diferite de raportare a traficului, nu ramane decat sa asteptam datele oficiale din partea SATI.

Pariez pe o scadere a traficului pana in jurul cifrelor de la care a plecat (~65,000 vizitatori unici / cu o remanenta de maxim 5%) pana cel tarziu marti, 27 aprilie. Alt pronostic? 🙂

15 comments

  1. Pingback: Sorina
  2. Pingback: irinel
  3. La cat spam s-a facut cu dracia asta de concurs, era si firesc sa ajunga traficul la ceva milioane. Zilnic primeam cam 60 de mass-uri cu link-urile de la concurs…Am votat si eu la inceput, dar m-am saturat. Cica trebuia sa intri zilnic si sa votezi…deci de aici si traficul:).

  4. Nu stiu cum ai calculat tu scaderea de 90% de trafic 🙂
    Ce ai tu acolo este traficul pana la ora 00:20, si in intervalul 00:00 – 00:20 facusera 1000 si ceva de unici …
    Daca vrei sa compari vinerea asta cu ziua de ieri asteapta pana diseara.

    @sorin: nu cred ca spam este cuvantul corect de folosit aici

  5. Mea culpa. Calculasem invers. E de ~40% (uv). Cresterea ar fi fost de ~90% daca s-ar fi schimbat zilele intre ele :-).

    Multam de corectura!

  6. Daniel Buca, atunci tu cum numești ceea ce fac o mulțime de oameni care dau linkuri cu rugămintea „votați-mă și pe mine” (cu variațiile gramaticale de rigoare, gen „votatima”) pe toate canalele posibile: ym, facebook, twitter, mail, forumuri, chat-uri, bloguri, etc. ? promovare agresivă?

    înțeleg, și-au făcut reclamă, au făcut brand awareness cât pentru o juma’ de an de-acum înainte, că sigur o să-i țină minte lumea: ăia de la eva.ro care m-au spamat de m-au rupt cu lumea cafelei și mașina lor și nescafe. dar dacă oamenii și-au atins scopul, ce mai contează? timpul trece, se spală “rușinea”.

  7. @A.Faith: ti-a dat eva.ro vreun mesaj?
    Aia de pe facebook, twitter, ym care ti-au dat mesaj sa-i votezi nu sunt prietenii tai? Nu d’aia ii ai in lista de ym, le-ai dat follow pe twitter sau ii ai prieteni pe facebook, sau mai stiu eu …

  8. Da, cei de pe facebook, twitter, ym sunt cunoștințe, dar când „promovează agresiv” o chestie peste tot devine deranjant. înțeleg, campania și-a atins scopul, toată lumea implicată în proiect e fericită, dar ce folos când toți cei care au venit pe site au plecat în proporție de… hmm, hai să nu mă încumet să dau cifre fără să am statistici, iar cei care au suportat avalanșa de cereri au scăpat porumbelul cu vorbe de bine la adresa eva.ro (sau nescafe, sau zenith media, sau fiat punto)? înțeleg ideea acestei campanii, însă eu m-aș gândi de două ori dacă asta e cea mai bună metodă pentru a promova pe termen lung ceva 🙂 zic și eu…

  9. @A.Fainth : Pai producatorii de arme sunt responsabili pentru crimele produse de unii nebuni care le folosesc armele?Aiurea

    Care dintre voi cunoasteti obiectivele campaniei? Nici nu stiti exact ce s-a vrut de la campania asta dar va luptati in concluzii.

    Sigur Costin o sa mai bage o stire daca mai afla ceva,deci just wait!

  10. @Marius: Obiectivele campaniei sunt destul de clare si nu au avut in niciun caz vreun obiectiv in vanzarea de publicitate pe eva.ro.

    @A.Faith: Cred ca ai mai multi prieteni decat cunosti. Poate ar trebui sa mai renunti la ei 🙂

  11. Pingback: Ruxandra Fediuc
  12. Pingback: Liviu Taloi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *