33% din utilizatorii de internet din Romania au vizitat eva.ro in martie 2010

Posted by

Povesteam la jumatatea lunii trecute despre campania Nescafe de pe eva.ro, jocul Lumea Cafelei reusind, prin punerea la dispozitia utilizatorilor a unui link unic, sa tripleze traficul site-ului.

Astfel, putem spune ca cifrele SATI confirma ceea ce scriam despre ideile vechi care pot avea destul de usor succes daca sunt impachetate corespunzator, eva.ro raportand 2.511.451 vizitatori unici pe martie 2010. Cu alte cuvinte, ~33% din numarul utilizatorilor de internet din Romania au accesat cel putin o data eva.ro.

Din pacate insa, cei de la eva.ro nu au implementat in codul SATI de pe campania Lumea Cafelei un sitepath diferit fata de cel folosit pentru site. Ma gandesc ca ar fi fost interesant de vazut / stiut cu cat a crescut traficul site-ului exceptand campania Nescafe.

Iar daca v-ati intrebat vreodata, iata cum arata comportamentul unui user motivat:

15 comments

  1. Pingback: Stefan Murgeanu
  2. Pingback: Constantin Campean
  3. Pingback: Olaru Florin
  4. daca astia 33% au intrat pe eva.ro la fel ca mine… din cauza ca avea un individ in mess linkul cu un mesaj de inducere in eroare, am apasat click… am vazut “porcaria” de joc si am iesit la nici 2 secunde – e clar… au facut un trafic de n-au mai putut. Pariez ca din cei 33% ce au jucat “porcaria” nici 3 % nu au stat mai mult de 10 secunde pe eva.ro. Ca trucurile ieftine sunt folosite spre amuzament si pierderea timpului, nu spre cucerirea clientului. Asa procedeaza si idiotii de la orange, vodafone si cosmote – au impresia ca daca satureaza publicul cu reclamele lor idioate oriunde, oricand, oamenii se inghesuie sa isi faca abonament la ei. Oamenii isi fac abonamente la o companie dupa ce s-au saturat de minciunile si facturile mari ale ultimei… si fac cu schimbul. Asa e si cu Eva si jocul idiot. O sa il mai acceseze oamenii, se satura de el, si il uita. Se va vedea asta in maxim 3 luni.

  5. Pingback: Liviu Taloi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *