Politia Capitalei este prezenta pe Twitter, Facebook, Youtube si Yahoo!Messenger

Posted by

Incepand de sambata, Politia Capitalei are cont pe Youtube. Au fost publicate pana acum trei clipuri, dintre care doua in limba romana si cel de-al treilea in engleza, insa , cum nu se putea altfel, au si aparut primele comentarii negative.

Christian Ciocan

Am facut acest demers pentru ca eu cred ca barierele in comunicare intre institutiile publice si comunitate nu trebuie sa mai existe.

Discutiile in spatiul public trebuie sa fie, cel putin, decente.

Christian Ciocan, purtator de cuvant al Politiei Capitalei

In aceeasi ordine de idei, puteti vizita Politia Capitalei si pe retelele sociale precum Twitter (@dgpmb_01) si Facebook (viziteaza), iar pe Yahoo!Messenger la adresa dgpmb_presa.

19 comments

  1. Pingback: Emilian Nedelcu
  2. Pingback: Tudor Sandu
  3. Au facut un profil de facebook si nu o pagina de prezentare. Pai e frumos? Le place sa aiba acolo ca ‘Politia Capitalei are 84 de prieteni'(la data scrierii acestui comentariu). Ciudat e ca nu avem niciun prieten comun. Inseamna ca ‘nu ma am bine’ cu politia? :O

  4. păcat că poliţia a înţeles din social media doar partea de comunicare one-way. ştiu că mulţi comentau pe twitter la adresa lor şi cereau detalii, însă nu se obosea nimeni să răspundă. mai mult, aveau 0 followings, ceea ce mi se părea foarte dubios în primă fază.

    1. Salut,
      De aceasta data, Politia este cea urmarita! Altfel, toti cei care intreaba primesc raspunsuri. Iata!

      Cu stima,
      Comisar-sef Christian Ciocan

      1. faptul ca nu aveti pe nimeni la following dovedeste ca intr-adevar nu ati inteles mare lucru din social media

        interactivitate si comunicare NU inseamna ca raspundeti la intrebari, that`s obsolete

      2. Da, am observat că de curând cel/cei care se ocupă de cont au început să ofere şi răspunsuri, însă cred că e nevoie de ceva mai mult pentru a putea face ceva util în mediul online / pe twitter.

        un bun exemplu de valorificare al mediei sociale ar fi feedback-ul pe care îl primiţi de la utilizatori. câţi s-au plâns că site-ul e prost? câţi s-au plâns că nu pot citi ştirile propuse pe twitter, pentru că nu au acreditare? câţi din cei care vin de pe twitter pe site rămân mai mult de un minut? câţi s-au plâns de “muzica” din intro care începe fără să te anunţe şi care e deranjantă?

        şirul poate continua 🙂

        în opinia mea, pe twitter nu există doar pentru a fi urmărit. exişti pentru a fi util, altfel eşti în plus. şi poţi fi util în multe moduri. cred că poliţia ar fi utilă pe twitter dacă ar sta la dispoziţia cetăţeanului atunci când nu e vorba de o urgenţă şi lămurirea respectivă se poate oferi în 140 de caractere sau mai puţin.

        se întâmplă asta pe @dgpmb_01 ? nu mi se pare.

        cum spuneam şi aici (http://twitter.com/afaith/status/4843357725) comunicaţi, nu scrieţi pe twitter!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *