Money Channel: Comertul online in criza

Posted by

Plecand de la achizitionarea de catre Asesoft a pachetului majoritar eMag, in prima jumatate a emisiunii Comertul online in criza difuzata pe Money Channel in data de 28 aprilie 2009, s-a dezbatut impreuna cu Dragos Stanca1, Managing Director, F5 Realitatea-Catavencu, problema magazinelor online din Romania.

Pe parcursul emisiunii puteti vedea si interviurile realizate la ultimul eveniment DigiCafe, organizat acum 2 saptamani. Printre intervievati s-au aflat Orlando Nicoara, General Manager, MediaPro Interactiv & Owner, Orlando Interactive, si Bobby Voicu, Blogging Consultant, FTW Media.

orlando_nicoara_thumb

Sunt foarte multe nise care au ramas neacoperite, sunt foarte multe oportunitati care pot fi speculate la momentul actual in ceea ce inseamna online-ul romanesc din 2009.

Orlando Nicoara2 – General Manager, MediaPro Interactiv & Owner, Orlando Interactive

bobby_voicu_thumb

Consumul se asteapta sa scada si automat consumul prin magazinele online va scadea. Magazinele online care au un business sanatos ar trebui sa supravietuiasca pentru ca au niste avantaje fata de concurentii din off-line printre care audienta mult mai mare si costuri scazute de intretinere.

Bobby Voicu3 – Blogging Consultant, FTW Media

Note de subsol:
* sursa video, Money Channel.
1. Dragos Stanca – Managing Director, F5 Realitatea-Catavencu. Twitter.
2. Orlando Nicoara – General Manager, MediaPro Interactiv & Owner, Orlando Interactive. Blog | LinkedIn | Twitter.
3. Bobby Voicu – Blogging Consultant, FTW Media. LinkedIn | Blog | Twitter

2 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *