dupabloguri(.ro) aduce bloggerii pe sticla

Posted by

Campania “Dupa bloguri” a aparut saptamana trecuta pe bloguri sub forma unor imagini care prezentau chipurile celor mai populari bloggeri din Romania, pe sticle de bautura.

Cristi Dorombach1, project manager Realitatea.NET, a strans pe blogul sau toate aceste imagini (vezi articolul Recunoasteti personajele).

Am rugat-o pe Ioana Piscociu2 sa ne spuna cateva cuvinte despre acest proiect si am aflat ca “Dupa bloguri” isi propune sa aduca pe sticla televizoarelor, persoanele din spatele blogurilor.

thumb_ioana_piscociu

Dupa bloguri” este o noua emisiune marca Realitatea TV, produsa de Indie Studio si prezentata de cunoscutul comediant de stand up Teo din trupa Deko.

Weekend de weekend, seara tarziu, cand copiii sunt se mai uita la televizor si navigheaza pe internet, Teo aduce in lumina reflectoarelor subiectele care au facut cariera pe internet, tot ce e amuzant, scandalos, ciudat si important. “Dupa bloguri” va aduna spuma internetului romanesc, blogeri si bloguri, succesele de youtube, vedetele de pe trilulilu, nemultumitii care comenteaza in subsoluri, intelectuali de frunte, politicieni multimedia, superstaruri de hi5.

Ce nu se vede pe tv apare pe DupaBloguri.ro, intamplari cazute la montaj, poze de la filmari, momente de stand-up comedy cu Teo si ai lui, topuri cu blogeri si despre bloguri realizate cu sprijinul Zelist.ro, revista blogurilor pe domenii, cele mai fierbinti dezbateri din blogosfera, un blog cu reactii si povesti de la filmari si multe alte surprize.

Ioana Piscociu, PR Manager, Realitatea-Catavencu

dupa_bloguri_ro

De pe blogul lui Vali Petcu3 aflam ca “Dupa Bloguri” va fi difuzata duminica, la 23:45.

Tot de pe acelasi blog am putut gasi si noul link youtube al clipului campaniei, clip care a disparut de pe Youtube(?) inainte sa ajunga viral si a aparut pe dupabloguri.ro.

Iata clipul campaniei (e posibil ca acesta sa fie sters de pe youtube.com):

Nu am inteles totusi de ce site-ul se prezinta atat de saracacios, avand totusi in vedere faptul ca audienta este una foarte pretentioasa si combativa.

Stie cineva de ce a fost inalturat clipul de pe youtube? Intreb pentru ca daca a fost inlaturat chiar de catre cei care l-au promovat, ar insemna un minus major adus campaniei, cu mult mai mare decat site-ul construit in graba si total neinspirat.

Later edit: Campania continua pe Heyo.ro, un social network aflat in portofoliul FreeRoad, o companie online la carma careia se afla Catalin Tenita si F5Web, divizia de online a trustului Realitatea-Catavencu. Despre heyo.ro vom povesti intr-un alt articol.

Note de subsol:
1. Cristi Dorombach – Project Manager la Realitatea.NET, problogger piticu.ro. Blog | LinkedIn
2. Ioana Piscociu – PR Manager, Realitatea-Catavencu. LinkedIn
3. Vali Petcu – blogger. blog | LinkedIn | Twitter

4 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *