GoShopping: Nu vom inscrie site-ul in trafic.ro, statisticile lor sunt incomplete

Posted by

Daca in ultimele saptamani am avut parte de foarte multe lansari si relansari de site-uri, nu putem spune ca stam rau nici pe partea de e-commerce.

Acum 2 saptamani, MB Dragan1 incerca sa aduca noi afaceri in online, prin campania Vanzari 2.0, campanie care se adreseaza acelora care au deja o afacere off-line si vor sa treaca la comertul online.

Acum 2 zile urmaream un comunicat de presa care anunta lansarea in Romania a portalului american GoShopping.com, detinut de compania americana cu acelasi nume, portal ce urmareste o cota de 50% din piata de cumparaturi online, pana la sfarsitul anului 2009.

GoShopping.com este in acest moment o alternativa la price.ro sau la alte site-uri de acelasi gen.

Ca si portal de comparatii online, GoShopping.com ofera vizitatorilor posibilitatea de a compara preturile pentru un anumit produs, pentru ca acelasi bun poate fi comercializat de foarte multe magazine online la preturi diferite. Astfel cumparatorul, poate, pe baza unei comparatii ce include mai multe criterii cum ar fi calitate, marca, pret, conditii de livrare, modalitati de plata sa ia cea mai buna decizie pentru el in momentul achizitionarii unui anumit produs.

William Sparring, reprezentant GoShopping.com

Roxana Pavel2, corespondent presa GoShopping.com, face cunoscut faptul ca portalul va permite in viitorul apropiat tuturor retailerilor offline sa isi poata comercializa stocurile pe site.

refresh.ro: Sperati in atragerea actualelor magazine online sau si a persoanelor juridice ce si-ar dori sa treaca din off-line pe online?

Roxana Pavel: Asa cum ati intuit, in viitorul apropiat vom permite tuturor retailerilor offline sa isi poata comercializa stocurile pe site-ul nostru. In prezent se lucreaza la o interfata speciala pentru acest tip de retaileri.

refresh.ro: La ce ar trebui sa ma astept eu, ca magazin off-line ce vrea sa-si comercializeze produsele si online, pe goshopping.com/ro ? E o suma fixa lunara ce ar acoperi costurile de hardware si intretinere? Un procent din vanzari? Amadoua? 🙂 Dar in cazul in care as detine un magazin online?

Roxana Pavel: Dvs nu trebuie sa platiti nimic, doar sa va listati produsele pe site-ul nostru, iar noi vi le promovam gratis. Ce castigam din asta? Noi castigam numai din reclama ulterioara pe care unele firme mari o vor face pe site-ul nostru.

Magazinele online nu vor renunta la nimic, ele isi vor putea lista produsele gratis pe site-ul nostru, atat. Ele isi pastreaza propriul website. Site-ul nostru este folosit de catre vizitatori in vederea compararii preturilor anumitor produse, atat.

GoShopping.com isi propune 80k vizitatori unici pe zi. Cat despre auditarea traficului site-ului, Roxana Pavel a afirmat:

Nu vom inscrie site-ul in trafic.ro, statisticile lor sunt incomplete. Vom adera la o firma mai serioasa, si anume BRAT.

Note de subsol:
1. MBDragan – Agentie interactiva. VIziteaza www.mbdragan.ro
2. Roxana Pavel – Corespondent presa pe Europa de Est, GoShopping.com.

11 comments

  1. Pingback: Razvan Antonescu
  2. Pingback: alexdromania
  3. atat titlul cat si ultimul comentariu legat de trafic si BRAT sunt de 2 lei in contextul in care tipa nici nu stie despre ce este vorba: ‘statisticile lor sunt incomplete. Vom adera la o firma mai serioasa, si anume BRAT.’

    se pare ca si blogul asta o ia pe aratura in directia zoso&co

  4. Vedeti primul paragraf la http://www.goshopping.com/ro/about.php
    […] “sa isi insuseasca o cota de piata de cel putin 20 % din piata din Statele Unite si X % din piata Uniunii Europene.”

    X % ???

    Astia sunt din desene animate, iar comentariul la adresa trafic.ro este rautacios; nu se aduce nicio fundamentare.

  5. In prezent NU exista statistica pe care SATI (BRAT) sa o ofere si trafic.ro nu.
    Dimpotriva, portofoliul statisticilor trafic.ro este NET superior, atat cantitativ, cat si calitativ.

    A spune ca remarca citata de acest articol (inclusiv in titlu) este tendentioasa si habarnista este politicos.

    Multumesc.

    Zi excelenta in continuare,
    Mihai Alexandru Serea
    PM trafic.ro
    WAA Professional

  6. Vad ca tare se oftica astia de la trafic.ro 🙂 , cred ca ar fi mai bine sa faca treaba mai buna sa si sa lase gura mica, nu sa posteze de 3 ori pe blog cu id diferit . Pai la ce vad eu baietii astia de la http://goshopping.com/ro/ au bani sa isi faca statistici singuri de ce ar avea nevoie de voi ? Oricum nu e problema mea , dar e urat sa postati pe bloguri cu id diferite !

  7. Dragi prieteni,

    Acest raspuns este adresat atat domnilor de la trafic.ro cat si celorlati cititori care au postat comentarii. Din pacate s-a produs o neintelegere.
    In numele meu personal si in numele GoShopping.com vreau sa imi cer oficial scuze companiei Trafic.ro
    Am fost la fel de surprinsa ca si dumneavoastra de acest comentariu pe care eu personal nu l-am facut.
    In nici un context nu mi-as permite sa emit comentarii si judecati asupra unei marci romanesti, mai ales asupra uneia de prestigiu cum este Trafic.ro.
    Parerea mea este ca dumnealor au facut o treaba excelenta si ii respect pentru asta.
    Mai mult, GoShopping.com este o companie americana ce a venit aici pentru a sustine piata romaneasca si are un mare respect pentru marcile nationale.
    Acest raspuns a fost o neintelegere datorata comunicarii cu un coleg de la departamentul tehnic.
    Va multumesc mult pentru intelegere

    Roxana Pavel
    Marketing Director
    Anteea Consulting

  8. Stimate Domnule Florin,

    Banuiesc ca referirea dumneavoastra la o “tipa” este legata de persoana mea. Vreau sa va asigur ca am fost la fel de surprinsa ca si dumneavoastra cand am vazut acea declaratie si ca GoShopping a vorbit in numele meu fara a imi cere aprobarea pentru aceste afirmatii.
    Domnul reporter al refres.ro care a obtinut interviul poate confirma ca acele raspunsuri au fost primite de la [email protected] si in nici un caz de pe adresa mea de email. Mai mult, eu fiind specialist la o firma de marketing nu am acces la acea adresa de email, lucru ce se poate verifica.
    Cat despre referirea dvs. la BRAT, in conditiile in care as fi facut o afirmatie cu privire la acea institutie va asigur ca as fi vorbit la obiect, stiind foarte bine ce inseamna media si organismele de monitorizare.

    Va urez o zi excelenta

    Roxana Pavel

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *