18:01 – Hai ca e 6, rupe usa! (1801.ro)

Posted by

Dupa un teasing de cateva zile, iMedia1 lanseaza 1801.ro, un site ce se inscrie pe segmentul metropotam.ro, sloganul fiind destul de incitant: “Hai ca e 6, rupe usa!“.

lansare_1801ro_manifest lansare_1801ro

Cum am vazut doar notificari pe blogurile lui Orlando Nicoara2 (Lansari, relansari) si Robert Berza3 (Lansari tacute, lansari zgomotoase), si nu am gasit pe nicaieri un comunicat oficial, nu pot presupune decat ca 1801.ro este inca in faza beta, observand in cateva minute ca:

– inca sunt pagini 404. (vezi /program-tv din footer, structura folosita la cinemagia.ro)
– nu are mod rewrite. (sunt marcate link-urile cu parametrul THIS_URL_NEEDS_REWRITE=1)
– pleaca de la aceeasi organizare a site-ului cinemagia.ro, site relansat saptamana trecuta
– inca nu au legat filmele din programele tv si cinema de cinemagia.ro asa cum au facut cu program24.ro. Nu am observat decat trimiterile link-urilor trailerelor din programul de cinema al 1801.ro catre cinemagia.ro.
– nu are favicon.ico 🙂

Ce nu inteleg la strategia iMedia este lansarea acelorasi sectiuni pe mai multe site-uri din portofoliu. Ma refer la programul TV si la programul cinematografelor care reprezinta 2/3 din program24.ro, 2/5 din 1801.ro si 1/5 din cinemagia.ro, judecand dupa sectiunile fiecarui site in parte.

In plus, dupa lansarea oficiala, 1801.ro ar include in totalitate site-ul program24.ro.

Note de subsol:
1. iMedia – mai multe detalii despre site-urile aflate in iMedia Network pe pagina oficiala, www.imedia.ro
2. Orlando Nicoara – General Manager, MediaPro Interactiv. Blog | LinkedIn | Twitter.
3. Robert Berza – Online Content Manager, CME. Blog | LinkedIn

3 comments

  1. daca nu intelegi ce cauti in industria asta ? 🙂

    hai sa-ti explic: program24 nu are personalitate, nu este un brand puternic, este greu de vandut catre advertiseri (dealtfel nu are un target bine definit). E mai usor ca acel content de pe program24 sa fie promovat in alte site-uri (1801) care pot fi vandute mai usor.

  2. Multumesc pentru clarificare Gigi. Intradevar, acum inteleg si eu de ce se vor napusti milioanele de advertiseri pentru a investi in proiecte speciale doar pe sectiunile respective din 1801.ro. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *